ورزش

اشتباهات داوری بیش از ۱۰ امتیاز را به پرسپولیس هدیه کرده است

آفتاب‌‌نیوز :

هافبک میانی تیم فوتبال استقلال معتقد است که بیش از ۱۰ امتیاز تیم فوتبال پرسپولیس طی فصل جاری لیگ، ناشی از اشتباهات داوری بوده است.

مهدی مهدی‌پور پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل تیم فوتبال گل گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: بازیکنان تیم فوتبال استقلال امسال سنگ تمام گذاشتند و بی‌نظیر بودند. یک سال فوق العاده را پشت سر گذاشتیم و به بازیکنانمان گفتم که باید سرشان را بالا بگیرند. قطعاً هواداران باید به همه بازیکنان افتخار کنند.

وی افزود: خیلی بیشتر از سطح توقعی که در ابتدای فصل نسبت به تیم وجود داشت نتیجه گرفتیم و در برهه‌ای از زمان توقعات از تیم ما بسیار بالا رفت و به نظرم فوق العاده کار کردیم.

هافبک میانی استقلال در پاسخ به اینکه صحبت‌هایش بوی ناامیدی می‌دهد عنوان کرد: اصلاً اینگونه نیست. وظیفه داشتیم که دو بازی پایانی را با پیروزی پشت سر بگذاریم که گام نخست را به خوبی برداشتیم و سه امتیاز را کسب کردیم و قطعاً بازی بعدی نیز برای برتری به میدان می‌رویم.

مهدی‌پور ادامه داد: امیدوارم مزد یک سال عجیب و غریب در استقلال که پشت سر گذاشتیم به دست آوریم. در طول دوران فوتبالم کمتر دیدم که چنین اتفاقاتی در مورد یک تیم فوتبال بزرگ همانند استقلال رخ دهد. قطعاً هواداران باید به این تیم کادر فنی و بازیکنان افتخار کنند. امیدوار هستم که هفته آخر بتوانیم مزد زحماتمان را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه استقلالی‌ها نظر منفی نسبت به داوری دارند، بیان کرد: می‌توانم تک تک مواردی را که در مورد تیم حریف که بسیار نیز قابل احترام است، نام ببرم. تعداد امتیازاتی که آن‌ها از اشتباهات داوری کسب کردند بیش از ۱۰ امتیاز است در حالی که یک امتیاز و یک سوت می‌تواند سرنوشت قهرمانی را مشخص کند. همین الان که استقلال و پرسپولیس با اختلاف یک امتیازی دنبال یکدیگر می‌دوند یک سوت می‌تواند شرایط را تغییر دهد. اتفاقاتی که در دیدار پرسپولیس و گل گهر افتاد و توپی که از خط دروازه رد شد را ببینید. در آن دیدار اشتباه داوری رخ داد و تیم‌های دیگر از این اتفاق متضرر می‌شوند. وقتی یک تیم از اشتباه داوری سود می‌برد قطعاً تیم دیگری هم مانند استقلال از این قضیه متضرر می‌شود.

هافبک میانی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به اینکه اگر این تیم در دیدار با نساجی مازندران برای برد به میدان می‌رفت این اتفاق رخ می‌داد؟ اظهار کرد: تیم ما حداکثر امتیاز‌ها را تا جایی که می‌توانسته جمع کرده است. با تعداد امتیازاتی که استقلال در این فصل کسب کرده می‌توانست در فصول گذشته به مقام قهرمانی برسد. امسال تا اینجای فصل این اتفاق رخ نداده، اما امیدوارم در دیدار پایانی اتفاقات خوبی رخ دهد و به مقام قهرمانی برسیم.

وی در مورد محرم نوید کیا و مس رفسنجان که قرار است در هفته آخر به مصاف پرسپولیس بروند، گفت: محرم نویدکیا مربی بسیار توانمند و تیم فوتبال مس رفسنجان نیز تیم بسیار خوبی است. امیدواریم ابتدا دیدار خود مقابل پیکان را با پیروزی پشت سر بگذاریم و در عین حال نیز اتفاقات خوبی در دیدار همزمان رخ دهد.

هافبک میانی تیم فوتبال استقلال در مورد وضعیت مالی این تیم نیز عنوان کرد: طی چند هفته گذشته خدا را شکر اتفاقات خوبی رخ داد و شرایط کاملاً بهبود یافته و مطمئن هستم اگر از ابتدای فصل این گونه پیش می‌رفتیم و آرامش بر تیم حاکم بود اتفاقات دیگری در پایان فصل رخ می‌داد.

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا