اقتصادی

تغییر شدید قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، شاهین، رانا، ساینا و دنا + جدول

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر، آن‌طور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، طی ۲۴ ساعت گذشته پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو با افزایش 3 میلیون تومانی به قیمت ۳۳8 میلیون تومان و پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۲ نیز با افزایش 2 میلیون تومانی به قیمت ۳20 میلیون تومان به فروش می‌رود.

در این میان، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ در بازار با افزایش یک میلیون تومانی، ۶۳5 میلیون تومان قیمت خورده است. پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ هم با افزایش 4 میلیون تومانی ۷42 میلیون تومان به فروش رفت. اما پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۳ یک میلیارد و 20 میلیون تومان به فروش رفت. پژو ۲۰۷ تیپ ۵ مدل ۱۴۰۲ نیز ۶۵۲ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. اما پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ با افزایش 12 میلیون تومانی به قیمت ۸40 میلیون تومان و پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ با افزایش 6 میلیون تومانی در حدود ۸20 میلیون تومان قیمت خورد.

بنا به این گزارش، تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۳ در بازار با افزایش 5 میلیون تومانی به قیمت ۹30 میلیون تومان و تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۳ نیز با افزایش 5 میلیون تومانی، ۷70 میلیون تومان قیمت خورده است.

گزارش‌ها از بازار خودرو نشان می‌دهد در طول ۲۴ ساعت گذشته دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۳، یک میلیارد و 4۰ میلیون تومان قیمت خورد. دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۲ هم با افزایش 5 میلیون تومانی، یک میلیارد و 20 میلیون تومان قیمت خورده است.

راناپلاس مدل ۱۴۰۳ در طول ۲۴ ساعت گذشته در حدود ۶۴۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. راناپلاس مدل ۱۴۰۲ در بازار ۵۸۰ میلیون تومان به فروش رفت. همچنین ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۳ در بازار ۴۲3 میلیون تومان و ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۲ هم ۴0۵ میلیون تومان قیمت خورده است. اما سمند سورن پلاس EF۷ دوگانه‌سوز مدل ۱۴۰۳ در بازار ۷۷۰ میلیون تومان فروخته شد. شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۳ هم ۸۲۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۲ در بازار به ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین کوییک GX L دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ به قیمت ۴۲0 میلیون تومان به فروش رفت.

تغییر شدید قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، شاهین، رانا، ساینا و دنا + جدول

223225

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تجربه و تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اطلاعات موثق و تحلیل‌های قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در تصمیم‌گیری‌های مالی خود بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا