رویدادها

عشق خدمت به مردم در وجود شهید آیت الله رئیسی موج می‌زد

 فرمانده یگان‌های ویژه پاسداران فراجا با بیان اینکه عشق خدمت به مردم، مردمی بودن، تواضع، جهاد در راه پیشرفت و تعالی کشور در وجود شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی موج می زد، گفت: حضور باشکوه مردم انقلابی و ولایی در مراسم تشییع پیکر مطهر “شهدای خدمت” نشانه قدردانی مردم از اخلاق و تعامل خوب، تواضع و جهاد در خدمت شهید دکتر سید ابراهیم رئیسی است.

به گزارش رویداد برتر، سردار حسن کرمی در جمع کارکنان یگان‌های ویژه پاسدارن فراجا ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانشان با اشاره به نقش برجسته شهید آیت الله “سید ابراهیم رئیسی” در تقویت حوزه سیاسی و جبهه مقاومت، اظهار کرد: ملت عزیز ایران به واسطه شهادت‌ها قوی تر و امیدوارتر در مسیر اهداف انقلابی خود حرکت می‌کنند.

وی در ادامه ولایتمداری، خستگی ناپذیری و مردمی بودن را از ابعاد شخصیتی شهید بزرگوار و والامقام آیت الله رئیسی برشمرد و افزود: ایشان عمر با برکت خود را شبانه روز صرف خدمت به مردم و انقلاب اسلامی کرد.

فرمانده یگان‌های ویژه پاسداران فراجا با بیان اینکه عشق خدمت به مردم، مردمی بودن، تواضع، جهاد در راه پیشرفت و تعالی کشور در وجود شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی موج می‌زد، گفت: حضور پرشور و باشکوه مردم انقلابی و ولایی در مراسم تشییع پیکر مطهر “شهدای خدمت” نشانه قدردانی مردم از اخلاق و تعامل خوب، تواضع و جهاد در خدمت شهید دکتر سید ابراهیم رئیسی است.

سردار حسن کرمی با اشاراه به اینکه شهید آیت الله ابراهیم رئیسی نمونه برجسته‌ای از تربیت شدگان اسلام ناب محمدی و مکتب امام خمینی(ره)، دلداده راستین حریم ولایت به طوریکه همه عمر شریف خود را به جهاد در راه خدا گذراند، بیان کرد: خادم الرضا (ع) آیت الله رئیسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راهِ مقدس جان برکف گذاشتند، خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری پلیس، فرمانده یگان های ویژه پاسداران فراجا در پایان با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی انسانی مجاهد و خدمتگزاری مردمی و دلسوز بود، خاطرنشان کرد: سید الشهدای خدمت و همراهان شهیدش “شهید خدمت” هستند و با اخلاص و صداقت به مردم خدمت کردند، ما به برکت این شهدا در مسیر اقتدار با شتاب بیشتری حرکت خواهیم کرد، ملت ما نشان دادند از هر حادثه تاریخی برای رشد و نمو این نظام مقدس کوتاهی نخواهند کرد و امروز همان روز است؛ آنچه که رئیس جمهور شهید ما ساخت، الگویی جاودان و خاطره همیشگی در ذهن مردم ایران عزیز ما خواهد بود.

انتهای پیام

تیم تحریریه مقالات حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا