رویدادها

نامه کولیوند به سران صلیب سرخ و هلال احمر جهان در مورد جنایات رژیم صهیونیستی

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان در نامه‌هایی جداگانه به رئیس فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر، رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ و رهبران جمعیت‌های ملی سراسر دنیا، با تاکید بر نامه مقام‌معظم رهبری به دانشجویان آمریکا، نوشت: در برابر جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه سکوت نکنید و طرف درست تاریخ بایستید.

به گزارش رویداد برتر، متن نامه پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر به رئیس کمیته، رئیس فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب‌سرخ و هلال‌احمر و همچنین رهبران جمعیت‌های صلیب‌سرخ و هلال‌احمر به شرح زیر است:

از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مایلم مراتب درود و احترام خود را به سرکارعالی و کارکنان محترم کمیته بین‌المللی صلیب سرخ ابلاغ کنم.

به پیوست متن نامه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به دانشجویان باوجدان حامی مردم مظلوم فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا و ابراز همدلی و همبستگی ایشان با مردم مظلوم غزه علیه اقدامات غیر انسانی رژیم اشغالگر صهیونیستی ارسال می‌شود.

بار دیگر، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با توجه به ادامه جنایات فجیع رژیم اشغالگر در غزه، از کمیته بین‌المللی صلیب سرخ و سازمان‌های بشردوستانه بین‌المللی درخواست دارد همان‌طور که در نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی آمده است، در طرف درست تاریخ ایستاده و ضمن محکومیت اقدامات ددمنشانه رژیم صهیونیستی، از تمام ظرفیت خود برای جلوگیری از ادامه نقض‌های فاحش حقوق بین‌الملل بشردوستانه از سوی اشغالگران استفاده کند.»

انتهای پیام

تیم تحریریه مقالات حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا