استان ها

کشف و پرورش استعداد درخشان در بسکتبال کردستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر از سنندج، اولین نشست مشترک هئیت بسکتبال استان کردستان و شهرستان سنندج با حضور امیر جماران و بابک معتمد وزیری برگزار شد.
در این دیدار ضمن اعلام هماهنگی و همکاری دو طرف در راستای پیشرفت بسکتبال استان، تصمیمات مهمی برای آینده بهتر این ورزش رقم خورد.

امیر جماران ریاست هیأت بسکتبال استان کردستان و بابک معتمد وزیری رییس هیأت بسکتبال شهرستان سنندج برنامه و هدفهای مثبت و کاربردی برای بسکتبال پایه استان کردستان برنامه‌ریزی کردند، این برنامه ریزی در جهت کشف و پرورش استعدادهایدرخشان استان آغاز خواهد شد، و با شروع مسابقات انگیزه های مضاعفی برای آینده سازان بسکتبال استان کردستان ایجاد خواهدگردید.

رئیس هئیت بستکبال استان کردستان: در خصوص زمان برگزاری لیگ استانی اعلام کرد که این رقابت‌ جذاب پس از امتحانات دانش آموزان آغاز خواهد شد. در اوائل تیر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

آرش برادری دبیر هیأت بسکتبال استان کردستان ضمن تشریح وضعیت بسکتبال کردستان ، در خصوص برگزاری کلاسهای آموزشی وهمچنین برگزاری کلاسهای دانش افزایی و ارتقاء برای داوران و مربیان استان برنامه های هیأت بسکتبال استان را اعلام و مدیریت کردند.

پیام امتی رییس کمیته مربیان در خصوص اجرای طرح استعدادیابی و حضور در شهرستان های استان و همکاری با مربیان شهرستانی برنامه هایی به هئیت و اجرایی شدن آن در آینده نزدیک اعلام کرد.

در این نشست حامد عموییان از اهالی دیرین بسکتبال و از داوران برجسته به عنوان دبیر هئیت بسکتبال شهرستان سنندج از سوی بابک معتمد وزیری انتخاب و معرفی شد .
با توجه به اهمیت رشته بستکتبال و تصمیمات هیئت کردستان و شهرستان قطعا این رشته در راستای توسعه و ترقی اقدامات مثبتی را ایفا خواهد نمود.

46

دکمه بازگشت به بالا