اقتصادیکسب و کار برتر

آیا بروکر ویتاورس معتبر است؟

بررسی کلی بروکر ویتاورس (Vittaverse)

ویتاورس بیش از 60 جفت ارز فارکس، شاخص های CFD، کالاهای CFD و CFD های سهام را ارائه می دهد. همچنین پشتیبانی این بروکر به صورت چت آنلاین، پشتیبانی ایمیل و پشتیبانی تلفنی است که نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده است.  از آنجایی که بروکر ویتاورس یک کارگزاری تازه تاسیس است توسط یک تنظیم کننده درجه یک تنظیم نمی شود و این می‌تواند یک ریسک در انتخاب کارگزاری محسوب شود

وبسایت بروکر ویتاورس

در این وب سایت اطلاعات زیر به راحتی در دسترس شما قرار می‌گیرند:معرفی بروکر ویتاورس را مشاهده می‌کنیم که شامل تاریخچه، فلسفه و تیم ویتاورس است.خدمات و ابزارهای معاملاتی این کارگزاری که شامل انواع حساب ها، پلتفرم های معاملاتی، ابزارهای تحلیل و آموزشی است.با شرایط معاملاتی آن می‌توانید آشنا شوید که شامل: اسپردها، کمیسیون ها، اهرم و سواپ است. در نهایت با پشتیبانی مشتری شامل راه های تماس با تیم پشتیبانی ویتاورس و راه‌های ارتباطی دیگر این وبسایت می‌توانید ارتباط بگیرید.بخش آموزشی کارگزاری ویتاورس هم شامل مقالات، وبینارها و ویدیوهای آموزشی است.

آیا بروکر ویتاورس معتبر است؟

این بروکر در بعضی موارد مورد اعتماد شمرده می‌شود مثلا این کارگزاری دارای وب سایتی به زبان فارسی است که برای ایرانیان پشتیبانی مشتری به زبان فارسی ارائه می دهد که یک ویژگی مثبت است یا حتی دارای ابزارهای معاملاتی متنوعی است.اما از سوی دیگر، ویتاورس دارای برخی از ویژگی های یک بروکر غیر معتبر نیز است، مثلا  اینکه یک بروکر نسبتاً جدید است که در سال 2022 تأسیس شده است. یا حتی توسط هیچ رگولاتوری معتبری مانند FCA یا NFA تنظیم نمی شود و هیچ حساب آزمایشی در آن برای افراد تازه‌کار وجود ندارد که همین موضوعات نظرات منفی در مورد این بروکر را در اینترنت بوجود آورده است. در نهایت، اینکه آیا بروکر ویتاورس معتبر است یا خیر، به نظر شما بستگی دارد یعنی باید قبل از تصمیم گیری برای انتخاب بروکر ویتاورس باید حتماً تحقیقات خود را انجام دهید و از معتبر بودن یه نبودن آن اطمینان حاصل کنید

انواع حساب بروکر ویتاورس

1- حساب استاندارد پرایم در بروکر ویتاورس

حساب استاندارد پرایم یکی از دو نوع حساب معاملاتی است که توسط بروکر ویتاورس ارائه می شود. این حساب برای معامله گران جدید و باتجربه مناسب است و مزایای مختلفی را ارائه می دهد.

مزایای حساب استاندارد پرایم ویتاورس

حداقل واریز کم: 15 دلار

اسپرد: شناور از 0.4 پیپ

بدون کمیسیون

2- حساب ECN Pro

اگر یک معامله گر با تجربه هستید و به دنبال اسپردهای رقابتی هستید، حساب ECN Pro یک انتخاب خوب برای شما است.

مشخصات حساب ECN Pro

حداقل واریز: 15 دلار

اسپرد: شناور از 0 پیپ

کمیسیون: دارد (مقدار آن مشخص نشده)

مناسب برای: معامله گران باتجربه

رگولاتور بروکر ویتاورس

پراپ تریدینگ به معامله‌گران امکان می‌دهد با اثبات توانایی‌های معامله‌گری خود، به‌عنوان تریدر ویتاورس فعالیت کنند و از تأمین مالی این کارگزاری بهره‌مند شوند. در ادامه، مزایا و معایب این بروکر را برمی‌شماریم.

مزایای بروکر ویتاورس

  • داشتن پشتیبانی فارسی؛
  • خدمات تیم پشتیبانی به‌صورت چت آنلاین در تمام روزهای هفته؛
  • امکان افتتاح حساب با حداقل پانزده دلار واریزی؛
  • ارائه کپی تریدینگ.

معایب بروکر ویتاورس

  • نداشتن رگوله معتبر؛
  • سابقه کم؛
  • پشتیبانی‌نکردن از حساب اسلامی؛
  • نداشتن تنوع حساب‌های معاملاتی؛
  • پشتیبانی‌نکردن از پلتفرم معاملاتی متاتریدر ۴.

آموزش ثبت نام در بروکر ویتاورس

برای ثبت نام در بروکر ویتاورس، در صفحه اصلی سایت، روی گزینه ایجاد حساب یا معامله کردن را آغاز کنید کلیک کنید.در صفحه جدید، اطلاعات شخصی خود، شامل نام، نام‌خانوادگی، تلفن، کشور محل زندگی، و رمز عبور را وارد کنید. در ادامه، تیک گزینه قبول قوانین ویتاورس را بزنید و روی دکمه Continue کلیک کنید.در ادامه، برای تأیید مراحل ثبت نام، گزینه Submit را انتخاب کنید.برای تکمیل و اثبات صحت اطلاعات، کدی را که به ایمیل ارسال شده است وارد کنید و دکمه اینتر را بزنید. پس از آن، وارد پروفایل کاربری خواهید شد.

آموزش احراز هویت در بروکر ویتاورس

این قسمت شامل دو بخش است که طی آن، احراز هویت شما تکمیل می‌شود. در مرحله اول، بین سه مدرک شناسایی کارت ملی، پاسپورت، و گواهی‌نامه رانندگی، یک‌کدام را انتخاب و تصویر آن را در سایت بارگذاری کنید.در مرحله دوم، از خودتان به‌همراه مدرک شناسایی تصویری سلفی بگیرید تا با تصویر مدرک شناسایی تطبیق داده شود. در انتها و بعد از بارگذاری تصویر سلفی، روی گزینه Send کلیک کنید تا مدارک بررسی و نتیجه آن اعلام شود. فرایند تأیید هویت ممکن است ۲۴ ساعت زمان ببرد.

راهنمای واریز و برداشت در بروکر ویتاورس

کاربران ایرانی در این بروکر امکان واریز و برداشت ارز دیجیتال را خواهند داشت، اما در حال حاضر، امکان واریز و برداشت ریالی فراهم نیست و طبق گفته بروکر، به‌زودی این امکان فراهم خواهد شد. در ادامه، واریز و برداشت در بروکر ویتاورس را آموزش می‌دهیم.در ادامه، رمزارز خود را بین بیت کوین، اتریوم، و تتر انتخاب کنید. سپس مقدار مبلغ واریزی را به دلار آمریکا تعیین کنید تا مقدار رمزارز لازم برای واریز مشخص شود.

حال آدرس نمایش‌داده‌شده را کپی و در کیف پول وارد کنید. برای برداشت در این مرحله، جزئیات کیف پول را وارد و سپس ایمیل ارسالی را تأیید کنید. بعد از آن، مبلغ درخواستی به کیف پول شما واریز می‌شود.از نقاط قوت بروکر ویتاورس، وجود نمادهای معاملاتی متنوع است. این پلتفرم امکان معامله بیش از سیصد نماد معاملاتی را برای کاربران فراهم می‌کند. نمادهای معاملاتی بروکر ویتاورس شامل موارد زیر می‌شود:

  • ۱۰۳ جفت ارز فارکس
  • ۱۶ نماد کالا
  • ۷ صندوق ETF
  • ۱۱۹ نماد سهام
  • ۱۳ نماد شاخص
  • ۱۳۶ نماد ارز دیجیتال

حساب دمو بروکر ویتاورس

بروکر ویتاورس برای تکمیل خدمات خود به کاربران، امکان استفاده از حساب دمو را نیز فراهم کرده است. کاربران به‌راحتی و از طریق پروفایل کاربری، امکان دسترسی به حساب دموی بروکر را دارند. حساب‌های دمو برای تست استراتژی‌های معاملاتی و تمرین معامله در بازارهای مختلف بسیار مفیدند.

برای دسترسی به حساب دموی بروکر ویتاورس، وارد پروفایل کاربری شوید و از ستون سمت چپ، گزینه پلتفرم‌ها را انتخاب کنید. در تب بازشده، بین متاتریدر ۵ و سی تریدر، یک‌کدام را انتخاب و در صفحه جدید، روی گزینه ایجاد حساب جدید کلیک کنید.در ادامه و در پنجره بازشده، روی تب نسخه نمایشی کلیک و اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. در انتها، به شما کلمه کاربری و رمز عبوری داده می‌شود که با وارد کردن در پلتفرم سی تریدر، به‌راحتی به حساب دموی ویتاورس دسترسی خواهید داشت.در ادامه و به‌تازگی، امکان اتصال بروکر به تریدینگ ویو و انجام معاملات در این پلتفرم نیز فراهم شده است. مزیت تریدینگ ویو نسبت به دو مورد ذکرشده، رابط کاربری مناسب و طراحی به‌روزتر است که کاربران می‌توانند به‌راحتی به انجام معاملات در این پلتفرم بپردازند.

پلتفرم کپی تریدینگ بروکر ویتاورس

در حال حاضر، در سایت اصلی بروکر ویتاورس، بونوس فعالی وجود ندارد. البته ممکن است در آینده، در مناسبت‌های مختلف، بونوس‌هایی برای کاربران در نظر گرفته شود.

پشتیبانی بروکر ویتاورس

همان‌طور که در جدول ابتدای مقاله مشاهده کردید، کاربران می‌توانند از طریق بات تلگرام و چت آنلاین سایت، به پشتیبانی بروکر دسترسی داشته باشند. طبق ادعای بروکر، پشتیبانی هفت‌ روز هفته و ۲۴ ساعته برای کاربران فعال است و کاربران می‌توانند در هر زمانی برای رفع مشکلات خود، از طریق یکی از راه‌های ذکرشده، به پشتیبانی دسترسی داشته باشند.

کلام پایانی

در این مقاله، به صورت کامل به بررسی بروکر ویتاورس پرداختیم و ثبت نام در این پلتفرم را به‌صورت تصویری آموزش دادیم. این کارگزاری با وجود رگوله‌نبودن، به کاربران ایرانی خدمات ارائه می‌دهد و نمادهای معاملاتی متنوعی را در دسترس معامله‌گران قرار داده است. با وجود اینکه واریز و برداشت ریالی هنوز در این بروکر فعال نیست، کاربران می‌توانند به‌راحتی و با سرعت بیشتری، از طریق ارزهای دیجیتال واریز و برداشت را انجام دهند.

 

دکمه بازگشت به بالا