جامعه

حضور یک مقام قضایی از دادگستری تهران در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه

رئیس حوزه ریاست دادگستری تهران در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه پیرو سیاست قوه قضاییه مبنی بر ملاقات مسئولین با مردم، به درخواست حقوقی ۳۷ نفر از مراجعان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش رویداد برتر به نقل از قوه قضاییه،  مرتضی تورک رئیس حوزه ریاست دادگستری استان تهران به همراه رفاهی رئیس ارتباطات مردمی امروز چهارشنبه ۱۶ خرداد ماه در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور یافت و با ۳۷ نفر از مراجعه کنندگانی که در دادگستری استان تهران پرونده قضایی داشتند، به صورت چهره به چهره ملاقات کرد.

تورک اظهار کرد: حسب برنامه ریزی‌‎های صورت گرفته توسط مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه، با حضور در این دفتر با تعدادی از اصحاب پرونده‌های کثیرالشاکی از جمله برخی موضوعات مرتبط با مفاسد اقتصادی، کلاهبرداری، تعاونی‌های مسکن و برخی موضوعات مرتبط با پرونده‌های شخصی افراد، به صورت چهره به چهره ملاقات شد.

وی افزود: در مجموع این ملاقات ۱۲ پرونده قضایی مورد طرح و بررسی قرار گرفت که ۳۷ نفر از شکات و نمایندگان مرتبط با این پرونده‌ها برای طرح مسائل و مشکلات در خصوص روند رسیدگی و یا اجرای احکام به طرح موضوعات مورد نظر خود پرداختند، که دستورات لازم برای رفع آن‌ها در چارچوب قانون صادر شد.

تورک در پایان اظهار داشت: برنامه ملاقات مردمی به عنوان یکی از اولویت‌های دادگستری استان است که در راستای سند تحول و تعالی قوه قضاییه و اجرای برنامه‌های ابلاغی رئیس کل دادگستری استان تهران مورد توجه و تاکید قرار گرفته و به طور مستمر فعالیت‌هایی در این زمینه انجام می‌شود.

انتهای پیام

بخش مقالات اجتماعی

تحقیقگر جامعه‌شناسی با تجربه در مطالعه تمدن‌ها و ارتباطات بین فرهنگ‌ها.
دکمه بازگشت به بالا