اقتصادی

خبر جدید درباره اجرای طرح کالابرگ الکترونیک

آفتاب‌‌نیوز :

صولت مرتضوی در حاشیه مراسم گردهمایی کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در جمع خبرنگاران گفت: در دولت سیزدهم اقدامات موثری جهت رفاه مردم انجام شده است که بخشی از آن نیز در صندوق بیمه اجتماعی انجام گرفته است. یکی از این اقدامات توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، عشایر و روستاییان است.

وی افزود: بر اساس گزارش‌های این صندوق، تقریباً معادل کل دوره تاسیس صندوق تا ابتدای دولت سیزدهم، به تعداد بیمه‌شدگان کشاورزان و روستائیان افزوده شده و اکنون یک میلیون و ۳۶ هزار نفر بیمه شده جدید به این صندوق اضافه شده است.

وزیر تعاون بیان کرد: در بحث توجه به معیشت آحاد مختلف مردم خصوصاً اقشار کم درآمد ۲ طرح جداگانه نیز انجام شده است که یکی پرداخت مستمری یا کمک هزینه معیشتی برای دهک‌های مختلف جامعه و نیز طرح حمایت از مادران شیرده و دارای فرزند شیرخوار است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در این دولت و در صندوق بیمه اجتماعی روستائیان به طرح جوانی جمعیت نیز توجه ویژه‌ای شده است. اکنون در صندوق کشاورزان عشایر و روستاییان بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر از کسانی که تحت پوشش هستند را بانوان عشایر و روستاییان و کشاورزان تشکیل می‌دهند.

وی درباره ادامه‌دار شدن طرح کالابرگ الکترونیکی گفت: یکی از تاکیدات موکد رئیس جمهور شهید ادامه پیدا کردن طرح کالابرگ الکترونیکی با بازطراحی جدید بود. تمام همکاران ما در دولت و سازمان برنامه به دنبال این هستند که طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه پیدا کند.

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تجربه و تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اطلاعات موثق و تحلیل‌های قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در تصمیم‌گیری‌های مالی خود بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا