استان ها

نماز عید قربان در شهرکرد به امامت نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار می‌شود

رویداد برتر/چهارمحال و بختیاری رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال‌وبختیاری گفت: نماز روز عید سعید قربان در ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ۲۸ خردادماه در مصلی‌های نماز سراسر استان اقامه می‌شود و در شهرکرد، نماز عید قربان به امامت نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه شهرکرد برپا می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کریمی در گفت‌وگو با رویداد برتر، با تبریک فرارسیدن عید قربان و با اشاره به اینکه نماز این عید سعید در ساعت ۷ صبح روز دوشنبه در سراسر استان اقامه می‌شود، اظهار کرد: در شهرکرد، نماز عید قربان به امامت نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه شهرکرد برپا می‌شود و درهای مصلی امام خمینی(ره) این شهر از یک ساعت پیش از نماز، به روی نمازگزاران باز است.

وی با بیان اینکه نماز عید قربان در تمامی میعادگاه‌ها، مساجد، امامزادگان و سایر محل‌هایی که از حضور روحانی مستقر و طرح هجرت و ائمه جمعه و جماعات برخوردارند برگزار خواهد شد، ادامه داد: از عموم مردم مؤمن و همیشه در صحنه استان دعوت می‌شود در این برنامه معنوی حضور داشته باشند.

کریمی گفت: هم‌زمان با عید سعید قربان، مکان‌هایی در محل‌های اقامه نماز عید در سراسر استان برای جمع‌آوری نذورات مردم از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی پیش‌بینی شده که مردم نیک‌اندیش می‌توانند نذورات خود را پس از اقامه نماز به این پایگاه‌ها اهدا کنند.

وی در پایان گفت: همچنین نیروی انتظامی در مسیرهای منتهی به میعادگاه‌های نماز محدودیت ترافیکی اعمال می‌کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا