چگونه آزمون آیین نامه رانندگی قبول شویم؟

چگونه قوانین را بپذیریم؟ این سوال ممکن است برای بسیاری از متقاضیانی که در ابتدای راه برای دریافت گواهینامه رانندگی سوم یا دوم هستند پیش بیاید و هنگام مطالعه سوالات مندرج در قوانین دچار سردرگمی شوند. برای قبولی در این آزمون نامه چه کاری باید انجام دهم؟ چگونه این نامه را قبول کنیم؟ چگونه با قوانین موافقت کنم؟ چگونه این آزمون نامه را قبول کنیم؟ چگونه در قوانین توافق کنیم؟

آیین نامه |امداد و نجات

در این آزمون راهنمایی و رانندگی پیشنهاد می کنیم چند راه حل را خلاصه کنیم، در هر صورت شما باید یکی از این روش ها را برای قبولی در آموزش رانندگی انتخاب کنید.

نحوه پذیرش درآیین نامه

1- آشنایی با کتاب مقررات راهنمایی و رانندگی

خب، اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که وقت کافی دارید و می خواهید قوانین راهنمایی و رانندگی را به طور کامل و از ابتدا یاد بگیرید، پیشنهاد می کنم برای قبولی از کتاب قوانین استفاده کنید.

تعداد صفحات دفترچه راهنمای راننده 220 صفحه است که به 6 قسمت تقسیم شده است.

فصل ششم آیین نامه، فصل اول قوانین و مقررات، فصل دوم رانندگی ایمن، فصل سوم سیستم اگزوز خودرو، فصل چهارم فرهنگ رانندگی، فصل پنجم امداد و نجات و در نهایت فصل ششم خودرو است. آلودگی

نسخه جدید این آیین نامه رانندگی را به صورت فایل pdf برای دانلود رایگان در وب سایت رانندگی قرار داده ایم. شما می توانید این کتاب را از اینجا دانلود کرده و در گوشی خود از آن استفاده کنید. (راهنمای رانندگی)

2- سایت را جستجو کنید و در آزمون رانندگی شرکت کنید

اما اگر وقت کافی دارید و نمی خواهید برای خرید سوالات نظارتی هزینه کنید، می توانید نمونه هایی از این گواهینامه رانندگی را در گوگل سرج جستجو کنید و قسمت های زیادی از این سوالات را به صورت رایگان مشاهده کنید. شما همچنین می توانید از این گواهینامه رانندگی که یک سؤال رایگان و مطالب کارتکس در وب سایت ما در بخش آموزش است استفاده کنید.

در قسمت دوم این قسمت می توانید از آزمون رایگان گواهینامه رانندگی استفاده کنید. اما مراقب باشید، متاسفانه برخی از این تست ها قدیمی هستند و حتی پاسخ های اشتباهی دارند که می تواند برای شما مشکل ایجاد کند.

اما به طور کلی این تست ها کمک زیادی به قبولی شما می کند و می توانید به طور جدی خود را در این تست ها امتحان کنید.

قوانین رانندگی را به صورت آنلاین برای متقاضیان در سایت تست رانندگی شبیه سازی شده به صورت رایگان قرار داده ایم، شما می توانید از این فرصت استفاده کرده و در کمتر از 20 دقیقه به سوالات خود محک بزنید.

اگر نمی خواهید هزینه کنید این تست را همراه با کتاب بخوانید، در آزمون اصلی قوانین راهنمایی و رانندگی 100% قبول می شوید.

هر بار که این تست را به روز کنید، 30 سوال به شما نشان داده می شود که باید در 20 دقیقه به آنها پاسخ دهید که در بالای صفحه قرار دارند.
برای قبولی در آزمون آیین نامه و خرید نمونه سوالات آیین نامه کلیک کنید.

3- خواندن سوالات قانون رانندگی (مشابه سوالات حقوق رانندگی)

آخرین فکر در مورد ادعاهای آموزش رانندگی، با جستجوی گوگل می توانید این نوع ادعاها را برای فروش با قیمت های مختلف پیدا کنید. اما به طور کلی، اگر این سوالات را تهیه کنید و در مکان مناسب خرید کنید، می توانید با صرف هزینه کمی در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید.

شرایط و ضوابط را تضمین کنید.

در رشته رانندگی این بسته به عنوان بسته طلایی سوالات آزمون رانندگی به حساب می آید. این سوالات همان سوالاتی است که هر بار در آزمون آزمایشی تکرار می شود و از روی کارت های اصلی با 600 سوال یعنی 20 تست 30 سوالی گرفته شده است.

این سوالات برای کسانی مناسب است که وقت کافی برای مطالعه دفترچه قوانین ندارند و می خواهند بدون مطالعه کتاب 218 صفحه ای در آزمون موفق شوند.

دکمه بازگشت به بالا