همایش ملی رؤسای ادارات خوابگاه‌ها و تغذیه دانشجویی در خرم‌آباد

همایش ملی رؤسای ادارات خوابگاه‌ها و تغذیه دانشجویی در خرم‌آباد

به گزارش رویداد برتر لرستان ، در تداوم تقویت برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش ملی رؤسای ادارات خوابگاه‌ها (سراهای دانشجویی) و تغذیه دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، نشست هماهنگی این همایش به میزبانی معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان برگزار شد.

 این نشست  با حضور دکتر سعید محمدزاده، معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان، دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، دکتر حمید کشکولی، مشاور رئیس دانشگاه لرستان و سایر مدیران کمیته‌های هماهنگی و برنامه‌ریزی همایش ملی مذکور، برگزار شد.

در این نشست اعضاء، پیشنهادات خود برای هرچه بهتر برگزار شدن همایش ملی (سراسری) رؤسای سراهای دانشجویی و تغذیه دانشگاه های کشور ارائه کردند.

در این نشست، موضوعات مربوط به زیرساخت‌های دانشگاه لرستان در رابطه با میزبانی همایش ملی، مورد ارزیابی و سنجش قرار گرفت و دکتر سعید محمدزاده و دکتر مهدی شاهین، معاونان پشتیبانی و دانشجویی دانشگاه لرستان، دستورات لازم را برای رفع کمبودهای موجود، صادر کردند تا دانشگاه لرستان بتواند شهریورماه سال جاری، میزبانی شایسته برای همایش ملی (سراسری) رؤسای ادارات خوابگاه‌ها و تغذیه دانشجویی باشد.

در این همایش، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور تجربیات خود را در رابطه با سراهای دانشجویی و تغذیه دانشجویی به اشتراک خواهند گذاشت تا شیوه‌ها و روش‌ها به سوی کیفی‌تر شدن حرکت کنند.

46

دکمه بازگشت به بالا