یادگیری زبان آلمانی چقدر طول می کشد؟ از A1 تا B2

اگر از خود می پرسید که “یادگیری زبان آلمانی چقدر طول می کشد؟” پاسخ های محکمی وجود دارد که به شما کمک می کند تا مطالعات زبان خود را ترسیم کنید.

آخر هفته |آموزش زبان

در این، تحقیقات فعلی را در مورد مدت زمان یادگیری زبان آلمانی بررسی می کنیم و سپس شما را با چهار هک برتر آشنا می کنیم که به شما کمک می کند خیلی سریعتر به زبان آلمانی مسلط شوید.

موسسه زبان آلمانی گاما شعبه مشهد

  • آدرس: مشهد، نبش فلسطین 8
  • تلفن: 05191690722
  • وبسایت: https://www.gamafars.com/
  • اینستاگرام: gamafars_com
  • تماس با پشتیبانی در روز های تعطیل: 09190114515

آخر هفته |آموزش زبان

بنابراین، واقعا چقدر طول می کشد تا آلمانی یاد بگیرید؟

بر اساس گزارش موسسه خدمات خارجی وزارت امور خارجه آمریکا، آلمانی به عنوان زبان دسته 2 رتبه بندی شده است.

این بدان معنی است که شبیه به انگلیسی در نظر گرفته می شود.، و آنها تخمین می زنند که یادگیری زبان آلمانی تقریبا 30 هفته یا 750 ساعت کلاس درس طول می کشد.

بنابراین، هی، کمتر از یک سال اگر واقعا سخت کار کنید، خیلی بد به نظر نمی رسد، اینطور نیست؟

به خاطر داشته باشید که این مطالعه بر روی گروهی از دانشجویان زبان انجام شد که 25 ساعت در هفته را در کلاس و سه ساعت در روز را صرف تمرین فردی می کردند، بنابراین مطالعه زیادی است.

با در نظر گرفتن این موضوع به عنوان یک راهنمای کلی، در اینجا چهار هک یادگیری زبان وجود دارد که ممکن است به شما کمک کند تا این تخمین ها را شکست دهید.

هک های زبان آلمانی برای سرعت بخشیدن به یادگیری زبان آلمانی شما

همه ما به ترفندها، نکات و ترفندهایی نیاز داریم تا سفر یادگیری خود را آسان تر کنیم. در اینجا چهار مورد برتر من وجود دارد.

1. سطح آلمانی را که می خواهید به دست آورید تعیین کنید

جای تعجب نیست که هر چه بخواهید به زبان آلمانی مسلط تر باشید، رسیدن به اهدافتان بیشتر طول می کشد. اما چقدر طول می کشد تا زبان آلمانی را از مراحل مبتدی تا پیشرفته یاد بگیرید؟

من با برون یابی از تجربه شخصی خود شروع می کنم. قبل از اینکه برای برنامه کارشناسی ارشد به آلمان بروم، در مرحله میانی اولیه بودم – B1 از نظر چارچوب مرجع مشترک اروپایی برای زبان ها. حدود یک سال و نیم طول کشید تا به این نقطه برسم. می توانستم در خانه جدیدم زندگی کنم، اما آلمانی من بسیار خراب بود.

با یادگیری زبان آلمانی از خانه، می توانید انتظار داشته باشید که تقریبا همان بازه زمانی را تا B1 برسانید. این توسط موسسه گوته پشتیبانی می شود که امتحانات رسمی آلمانی را در سطوح A1 (مبتدی) تا C2 (پیشرفته) ارائه می دهد. آنها می گویند که برای رسیدن به B1 باید حداقل 350 درس 45 دقیقه ای آلمانی / جلسه تمرینی را انجام داده باشید، که تقریبا یک سال و نیم طول می کشد زیرا اکثر مردم نمی توانند هر روز پشت سر هم یک درس بگذرانند.

برای آن دسته از روح های پرشوری که احتمالا در زندگی قبلی زبان شناس بوده اند، شما به دنبال تسلط به زبان آلمانی C2 هستید. اینجاست که شما می خواهید زبان آلمانی را در هر اتم از وجود خود بدانید، بدون ذکر فرهنگ و آداب معاشرت. فراگیران بسته به عوامل دیگری که در اینجا مورد بحث قرار خواهیم داد، با نرخ های متفاوتی به C2 می رسند، اما انتظار چیزی کمتر از سه سال (و احتمالا چندین سال دیگر) را ندارند.

انستیتو گوته می گوید که برای رسیدن به این مرحله باید حداقل 750 ساعت آلمانی یاد گرفته باشید.

تصمیم گیری در مورد جایی که می خواهید از قبل به پایان برسید، به شما کمک می کند تا دقیقا تعیین کنید که چقدر طول می کشد. اگر فقط می خواهید از پس آن برآیید، بسیار سریعتر از هدف نوشتن مقالات دانشگاهی خواهد بود.

2. تا جایی که می توانید غوطه وری آلمانی را انجام دهید

غوطه وری به طور کلی به عنوان یکی از سریع ترین راه ها برای یادگیری زبان پذیرفته شده است، به خصوص اگر بتوانید با زندگی در آلمان به غوطه وری کامل برسید. من یک معلم آلمانی در هند هستم و معمولا به دانش آموزان متوسط من پیشنهاد می کنم که به آلمان بروند و آخر هفته ها در کلاس های سبک و سرگرم کننده آلمانی شرکت کنند. به این ترتیب آنها 24/7 در زبان آلمانی غوطه ور می شوند و در عین حال کمی مطالعه زبان متمرکز می کنند. با این روش اکثر آنها در عرض شش ماه مسلط می شوند.

این البته متفاوت است ، زیرا هر فرد متفاوت است و از انواع مختلفی از هوش برخوردار است. اما در یک محیط غوطه وری کامل، می توانید انتظار داشته باشید که آلمانی را در این بازه زمانی و شاید تا چند سال یاد بگیرید، بسته به اینکه چقدر مبتدی بودید. البته، برای اینکه این کار انجام شود، باید واقعا غوطه ور باشید! بدون معاشرت در میخانه های انگلیسی در برلین!

خوب، پس اگر در حال حاضر در یک منطقه آلمانی زبان قرار ندارید، چه کاری می توانید انجام دهید؟ در حالی که کندتر از غوطه وری کامل است، غوطه وری در خانه به لطف منابع آنلاین عالی، همچنان یک گزینه است.

برنامه های غوطه وری آنلاین یکی از راه های انجام این کار است. Rosetta Stone یکی از برنامه های غوطه وری است که از روش سنتی آموزش زبان پیروی می کند.

یکی دیگر از برنامه های عالی FluentU است که این زبان را از طریق کلیپ های ویدیویی کوتاه از رسانه های معتبر آلمانی از جمله فیلم ها، برنامه های تلویزیونی و بخش های خبری آموزش می دهد.

تبادل زبان آنلاین یکی دیگر از راه های عالی برای تمرین همه جانبه آلمانی از هر کجا است. آنها به شما این امکان را می دهند که به زبان آلمانی با سخنرانان بومی واقعی از طریق چت ویدیویی یا متنی صحبت کنید.

3. کلمات آلمانی را با هم مرتبط کنید

من این را “معنای زبان” می نامم. من قویا معتقدم که وقتی یک زبان جدید یاد می گیریم، شهود ما باید در اوج خود باشد. ما باید کلماتی را که می شنویم با چیزی که از قبل می دانیم مرتبط کنیم (یا مرتبط کنیم). با توجه به اینکه انگلیسی و آلمانی پسر عمو هستند، ارتباط مشترک فرآیند یادگیری را برای انگلیسی زبانان بومی بسیار سریعتر می کند.

بگذارید مثالی بزنم. اگر کلمه sitzen را بشنوم، بلافاصله آن را با کلمه انگلیسی “sit” مرتبط می کنم. به هر حال، نشستن و نشستن چندان متفاوت به نظر نمی رسند! حتی اگر به طور رسمی کلمه سیتزن را مطالعه نکرده باشم، می توانم از حس زبانی و زمینه خود استفاده کنم تا معنی آن را بفهمم.

اگر به برخی از همتایان آلمانی با انگلیسی نگاه کرده باشید، پس قبلا شروع به ارتباط مشترک کرده اید! اما این فقط در مورد کلمات مشابه نیست.

شما می توانید پس از یادگیری برخی از قوانین اساسی آلمانی، در ارتباط مشترک بهتر شوید. به عنوان مثال افعال قابل تفکیک را در نظر بگیرید. افعالی که دارای پیشوند aus هستند به یک عمل بیرونی مانند ausgehen (بیرون رفتن)، auswandern (مهاجرت به خارج از کشور)، ausnutzen (بهره برداری/استفاده کردن) و غیره اشاره دارند. هنگامی که این را بدانید، می توانید معنای افعال مختلف آلمانی را کنار هم قرار دهید.

به روشی مشابه می توانید با درک معنای پیشوندهای مختلف، حس زبان آلمانی خود را بسازید.

ارائه یک قانون سخت و سریع برای اینکه چقدر توانایی شما در ارتباط مشترک روند یادگیری زبان شما را تسریع می کند، دشوار است. این چیزی است که در طول زمان سود سهام خواهد داشت، با کاهش تمرینات واژگان و ایجاد فضایی برای مطالعه سایر مفاهیم آلمانی.

4. تمرکز بر ساختارهای گرامر آلمانی

اگرچه ارتباط مشترک عنصر مهمی در یادگیری زبان است، اما در دام ترجمه مستقیم کلمه به کلمه بین آلمانی و زبان مادری خود نیفتید. با تمرکز بر ساختارهای گرامر آلمانی، سریعتر به زبان آلمانی طبیعی تر و روان تر خواهید شد.

به عنوان مثال، در آلمانی، این یک واقعیت شناخته شده است که افعال در انواع مختلف پرسش ها و عبارات جایگاه بسیار ثابتی دارند. اگر با استفاده از همان ساختارهایی که در انگلیسی استفاده می کنید، شروع به پارازیت کردن کلمات آلمانی در جملات کنید، چندان منطقی نخواهید بود.

بنابراین، برای یادگیری سریعتر آلمانی، باید هر چه زودتر روی گرامر آلمانی تمرکز کنید. یک دفترچه یادداشت برای نوشتن ساختارهای جملات رایج آلمانی که با آن مواجه می شوید نگه دارید. برای خود یک کتاب صرف فعل تهیه کنید. تمرینات گرامر آلمانی رایگان را به صورت آنلاین در سایت یادگیری آلمانی Deustch-Lernen امتحان کنید.

شما در واقع می توانید روش غوطه وری را که در بالا بحث کردیم با تمرین گرامری خود ترکیب کنید. به عنوان مثال، شما می توانید به طور طبیعی ساختارهای دستوری آلمانی را با گوش دادن به ستاره های پاپ بومی آلمانی جذب کنید – در اینجا نحوه انجام این کار آمده است.

آیا می خواهید سرعت کارها را حتی بیشتر کنید؟ این را بررسی کنید که دارای شش ترفند برای هک گرامر آلمانی است:

 

در اینجا آخرین راز برای شما وجود دارد: لزوما حتی یک لحظه وجود نخواهد داشت که شما کاملا آلمانی را یاد گرفته باشید. یادگیری زبان یک فرایند مداوم است، حتی پس از اینکه می توانید خود را روان بنایت.

مهم است که به یاد داشته باشید که یادگیری یک زبان جدید یک هنر است، نه یک علم. بنابراین به جای اتخاذ یک رویکرد بسیار منطقی، سعی کنید آلمانی را با ذهنی باز یاد بگیرید. سعی کنید منطق خود را برای ارتباط با زبان توسعه دهید.

یادگیری هر زبان جدید آسان نیست. این نیاز به زمان، تلاش و فداکاری دارد. اما مهمتر از همه، اشتیاق عنصر اصلی است.

خدمات سئو سایت در شیراز

دکمه بازگشت به بالا