رویافروشی یا واقعیت در بازارهای مالی دیجیتال
عضو هیئت مدیره انجمن بلاکچن ایران میگوید: برای ورود به بازارهای مالی دیجیتال باید پایههای دانش مخاطبان قبل از ورود به این فضا ارتقاء پیدا کند تا سرمایه مردم به دلیل عدم آگاهی از این دانش آسیب نبیند.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسعود نیلی عضو هیئت مدیره انجمن بلاکچن ایران در پنل «درآمد دلاری، رویافروشی یا واقعیت» که درغرفه یوبیتکس برگزارشد، بحث تبلیغات فضای مجازی که این روزها تمام فعالین این بخش سعی برپول دار کردن مردم را دارند مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
درادامه این پنل آموزشی، نیلی با اشاره به اینکه برخی ازفعالین این حوزه با آگهیها و جذب سرمایه و تبلیغ برای رسیدن مردم به سودهای کلان آن هم در زمان کوتاه، سعی بر کلاهبرداری از عدم اطلاع و آگاهی تازه وارد شدهها به بازارهای مالی دیجیتال را دارند، گفت: بعضی از افراد با تبلیغات، راهکارهایی بدون داشتن حداقلهای پایه دانش مورد نیاز، وارد بازارهای مالی دیجیتال با تولید محتوای تبلیغاتی نامناسب سعی برجذب مخاطب دارند و این حس را القاء میکنند که هر فردی با هر ذهنیت و سطح دانش میتواند در بازارهای مالی دیجیتال در زمان کوتاه به سود دهی برسد و تحول عظیمی در زندگی خود ایجاد کنند.
به گفته عضو هیئت مدیره انجمن بلاکچن ایران؛ برگزاری چنین پنل آموزشی، سعی بر این دارد که به مخاطب نشان دهد این ادعاها تا چه حدی به واقعیت نزدیک است و عدم آگاهی و جاماندن از دانش روز از این فضا تا چه حدی میتواند برای سرمایه مخاطبین بازارهای مالی دیجیتال خطرناک باشد.