انتشار کتاب زرین‌کوب به زبان ایتالیایی

انتشار کتاب زرین‌کوب به زبان ایتالیایی

کتاب “بامداد اسلام” اثر عبدالحسین زرینكوب به زبان ایتالیایی منتشر شد.

به گزارش رویداد برتر ، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ، این کتاب توسط سمیه اویشاوی (صدیقی) در قالب یک پروژه برای پشتیبانی از ترجمه آثار فارسی به زبانهای دیگر (TOP) به زبان ایتالیایی به ایتالیایی ترجمه شده است. . alba dell “Islam” در 160 صفحه و 1000 نسخه توسط انتشارات “Il Cerchio” در ماه مه سال 2020 (مه 1399) با قیمت 28 یورو منتشر شده است و هفته آینده در ایتالیا منتشر می شود. .

در كتاب بامداد الاسلام ، شرايط مكه و شبه جزيره عرب قبل و همزمان با تولد پيامبر اسلام (ع) شرح داده شده است و تاريخ اسلام پس از وفات پيامبر (ع) انتقال و تحليل مي شود. در سقوط دولت بنی امیه

مترجم این کتاب یک مسلمان است ، متولد ایتالیا و وابسته به جمهوری اسلامی ایران و ایتالیا است. وی به دلیل تسلط به زبانهای فارسی ، انگلیسی و فرانسوی و دانستن زبان عربی علاوه بر زبان مادری (ایتالیایی) ، وی مدیر یا مدیر وب سایت ایتالیایی با چندین سایت اطلاع رسانی آنلاین و مترجم با انجمن المصطفی آل است. -علمیه و دانشگاه دین و مذهب قم. همکاری.

انتشارات ایل سرچیو ناشر این انتشارات معتبر ایتالیایی در زمینه انتشار کتاب های فلسفی و مذهبی است؛ قبلاً در کتابهای ولایت فقیه ، امام خمینی ، عارف ناشناخته قرن بیستم منتشر شده است. “حکمت عیسی ، پسر مریم” (“کاپیتان”) ، “جامه گنجشک” و “مرد و سرو” با شورای فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا همکاری داشته اند.

این کتاب که به دلیل محدودیت های ناشی از مسافت اجتماعی در ایتالیا ، از شبکه 4 توزیع کتاب ایتالیا از 4 مه سال 2020 (6 مه 2015) در دسترس خواهد بود ، فقط از 11 مه در دسترس خواهد بود. سال 2020 (22 مه 2010) برنامه هایی از طریق شبکه های فروش آنلاین و از پایان ژوئن 2015 به متقاضیان در فروشگاه های سراسر ایتالیا ارائه می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا