اقتصادی

پرونده آونگان هنوز بسته نشده/هپکو در شرایط ورشکستگی قرار ندارد

رویداد برتر / مرکزی مدیرکل دادگستری استان مرکزی برای انحلال قضایی و امور ورشکستگی گفت: “علی رغم مشکلات فراوان ، هپکو هنوز در دادگستری پرونده ای ندارد و در موقعیتی نیست که از بدهی خود فراتر رود و در واقع خوشبختانه هپکو ورشکست نشده است.

در مصاحبه با رویداد برتر ، جوجه الله درودگر درباره پرونده های بخش پاکسازی و ورشکستگی دادگستری استان مرکزی گفت: “امسال هیچ پرونده جدیدی علیه شرکت و اشخاص حقوقی تشکیل نشده است ، فقط یک پرونده متعلق به یک نفر است.” درست است که وی ورشکستگی اعلام کرد که البته این موضوع مربوط به پایان سال گذشته است و هیچ ارتباطی با شیوع تاج و ورشکستگی این شخص ندارد.

وی دریافت که حدود 5 پرونده ورشکستگی صنعتی در حال حاضر در این اداره در حال رسیدگی است و این پرونده ها متعلق به شرکت هایی مانند اوانگان اراک ، شفاف صنعت ، آلومینیوم حدید ، آلومینیوم البرز و غیره است.

درودگر در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به ورشکستگی ایوانگان ، توضیح داد: یک شرکت نجات ورشکسته وقتی تمام دارایی های شرکت تقسیم شده و یا برای بدهی باقیمانده تقسیم شده یا فروخته می شود ، خارج می شود و یا وقتی طلبکاران پول پرداخت می کنند و شرکت احیا می شود. در این حالت ، روند ورشکستگی شرکت بسته شد. در حال حاضر بخشی از شرکت Avangan در هنگام انتقال احیا و راه اندازی شده است و محصولات نسبتاً خوبی دارند ، اما هنوز در موقعیتی نیستند که پرونده را از خانه پاکسازی خارج کنند.

مدیرکل امور انحلال قضایی و ورشکستگی در رابطه با سایر اوضاع دادگاه در دادگاههای مرکزی اظهار داشت: یک یا دو پرونده متعلق به افراد جدید در صنعت کوچک آلومینیوم در شهرک صنعتی اراک ایبک آباد است. خوشبختانه برای بازگشت به چرخه تولید ، این واحدها فعال شده و دیگری در لیست سفارشات و عزیمت ها قرار دارد.

این استان با اشاره به برخی از صنایع مشکل ساز گفت: “علی رغم مشکلات فراوان ، هپکو به طور کلی هنوز هیچ پرونده ای در دستگاه قضایی ندارد و در موقعیتی نیست که بدهی خود از دارایی خود فراتر رود و در واقع ، خوشبختانه ، شرایط ورشکستگی هپکو رعایت نمی شود.

درودگر در مورد وضعیت صنعت در روزهای پس از کراکان گفت: “امیدواریم با توجه به اینکه سال 1999 به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است ، با تلاش صنعتگران پرونده جدیدی را راه اندازی نخواهیم کرد و می بینیم که یک شرکت جدید ورشکسته می شود.”

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا