شامپو نرم کننده پوست سر

بهترین نرم کننده مو در واقع چه کاری انجام می دهد؟ آیا با خرید نرم کننده مو مشکلات خشکی و وز شدن مو به پایان می رسد؟ نحوه استفاده از آن به چه شکلیست؟ اینها شاید بیشتر سوالاتی باشد که مصرف کننده قبل از خرید محصول مناسب برای نرمی مو با آن مواجه شود.موهای خیس به شدت آسیب پذیر هستند و در هنگام خشک شدن با حوله دچار شکستگی کوتیکول ها و موخوره می شوند؛

پوست

 

 

لذا خرید شامپو نرم کننده مو برای مراقبت از مو پس از شستشو ضروری هستند چرا که باعث می شود مو نرم و لطیف شود، به رفع گره ها و شانه کردن آسان مو کمک می کند و باعث درخشش و براقیت مو می شود. به طور کلی از محصولات مراقبت از مو است که برای بهبود ظاهر و جلوه ی مو و کنترل آن مورد استفاده قرار می گیرد. هدف اصلی آن کاهش اصطکاک بین رشته های مو است تا در زمان شانه زدن موهایی صاف تر داشته باشیم. با چند روز استفاده از محلول ژل تقویت ابرو لاکچری کوین متوجه تغییرات در ابرو خود خواهید شد.

موی سر یکی از نقاط حساس بدن است که تأثیر بسیار زیادی هم روی زیبایی یک فرد دارد؛ از همین رو مراقبت از آن ضرورت بسیار زیادی دارد. یکی از روش‌های محافظت بهتر از موها، استفاده از شامپوی نرم‌کننده در حمام است که موها را به مراتب نرم‌تر و زیباتر می‌کنند. در این مطلب با بررسی و کاربرد انواع شامپوهای نرم‌کننده‌ی مو، شما را در انتخاب محصولی مرغوب و مناسب هدایت می‌کنیم.

مراقبت روزانه از ریشه و ساقه‌‌ی مو باعث افزایش زیبایی، درخشندگی و ابریشمی شدنشان می‌شود که این امر به خصوص در میان بانوان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. مراقبت از موها علاوه بر اینکه سلامت آن‌ها را تضمین می‌کند بلکه می‌تواند سبب افزایش اعتماد به نفس در افراد شود. شاید با خودتان فکر کنید مراقبت از موها هزینه‌ی زیادی دارد یا زمان زیادی می‌خواهد ولی واقعیت امر این است که شما می‌توانید با استفاده از یک شامپوی نرم‌کننده‌ی با کیفیت موهایتان را تا مدت‌ها نرم، زیبا و درخشان نگه دارید.

همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر با توجه به پیشرفت روزافزون صنعت مد و آرایش، با محصولات بسیار متنوعی در زمینه‌ی مراقبت از ساقه‌ی مو روبرو هستیم؛ همانند انواع اسپری‌های مو، سرم مو، ماسک مو و دیگر موارد. از خواص هیالورونیک اسید لاکچری کوین  میتوان به تحریک روند بازسازی سلول‌های پوستی اشاره کرد.

شامپوی نرم کننده یکی دیگر از این محصولات برای حفاظت از ساقه‌ی موهاست و برتری آن نسبت به دیگر محصولات این است که موها بعد از استفاده از آن‌ها تا مدت‌ها نرم و درخشان‌تر باقی می‌مانند و علاوه بر این، بسیار مقرون به صرفه هم هستند. این یعنی با پرداخت کمترین هزینه در هر دوره می‌توانید موهایی درخشان، لطیف، خوشبو و زیبا داشته باشید.

انواع نرم کننده مو

انواع نرم کننده مو برای موهای خشک، نرمال، چرب، آسیب دیده، رنگ شده و دارای موخوره فرموله شده‌اند. در ابتدا باید نوع مو خود را شناسایی کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 مو خشک

افراد با موهای خشک نیاز به محصولی دارند که تارهای خشک و مستعد شکستگی آن‌ها را آبرسانی کرده و مرطوب نگه دارد. بنابراین نرم کننده‌ای که قادر باشد با نفوذ به ساقه مو، ضمن نرمی و ایجاد لطافت، مانع از تبخیر آب از تارهای مو شود، مناسب خواهد بود. محصولاتی حاوی روغن تخم کتان، آفتابگردان، گل رز، بابونه و زیتون برای این منظور تولید شده‌اند. 

 موی آسیب دیده

این محصولات با مواد مغذی به احیای ساختار آسیب دیده موها کمک می‌کنند. محصولاتی حاوی کراتین مایع، امگا3 و امگا6 برای بازسازی و ترمیم نقاط آسیب دیده موها مناسب خواهند بود و با تولید پروتئین مو به مانند محافظی قسمت‌های صدمه دیده را می‌پوشانند.

 موی رنگ شده

بهترین نرم کننده موی رنگ شده، حاوی ترکیبات مغذی همچون کراتین، بیوتین، انواع ویتامین‌ها چون B5، مواد معدنی و روغن‌های ضروری همچون روغن کرچک، روغن نارگیل و … برای تقویت و تغذیه فولیکول های مو است. این محصولات همچنین با محافظت از رنگ موها و حفظ درخشندگی آن‌ها، مانع کدر شدن و از بین رفتن رنگ اولیه موها می‌شوند.

مو ضعیف

افراد با موهای ضعیف که دچار ریزش شدید مو هستند بهتر است از محصولات حجم دهنده و پرپشت کننده تقویتی استفاده کنند.

 مو فر

بهترین نرم کننده موی فر، سبب سنگین و صاف شدن موها نمی‌شود و همچنین فرم فرها را از بین نمی‌برد.

 موی چرب

افراد با مو چرب باید از محصولات فاقد چربی و سبک برای نرم کردن موهایشان استفاده کنند تا کمتر کثیف و روغنی شود.

نحوه استفاده از شامپو نرم کننده مو

این محصولات در زمان پایانی استحمام و پس از شستشوی کامل مو با مناسب استفاده می شوند. کافیست متناسب با حجم و اندازه ی موها میزان مناسبی از محصول را بر کف دست خود ریخته و بر تارهای خود ماساژ دهید. برای جلوگیری از ریزش مو ها بهتر است از برخورد نرم کننده با ریشه ها جدا خودداری نمایید. روغن رزماری برای ریش آقایان خواص زیادی دارد و از ریزش ریش آنها جلوگیری میکند.

بعد از انتظار به مدت 3-5 دقیقه موها را به خوبی آبکشی نمایید. اگه دارای موهایی بسیار آسیب دیده و خشک هستید مدت زمان انتظار را افزایش دهید.

قیمت و خرید بهترین مارک نرم کننده مو خارجی و اصل

با گذشت زمان، رنگ کردن های مکرر، شستشوی غیر استاندارد، افزایش سن  و … موی سر نرمی و لطافت اولیه خود را از دست می دهد و زبر، کدر و شکننده می شود به همین خاطر بسیاری از افراد به دنبال محصولی برای نرمی، درخشندگی و لطافت مو های خود هستند.

 

 

دکمه بازگشت به بالا