اعترافات/ روماریو – رویداد برتر

اعترافات/ روماریو - ایسنا

این مهاجم برزیلی که در طول زندگی خود رکورد 1000 گل به ثمر رسانده است ، همیشه در این زمینه مانده است.

به گزارش رویداد برتر ، روماریو سوزا در اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 در دنیای فوتبال درخشید. این بازیکن برزیلی در اسپانیا درخشید و با تیم ملی کشورش موفق شد به تعدادی از موفقیت ها برسد تا یکی از بهترین مهاجمان برزیل محسوب شود. رفتار او در زمین و میدان بسیار عالی بود.

زندگی خصوصی

داستان روماریو نشان می دهد که او یک زندگی عاشقانه داشته است! در سن 54 سالگی ، وی شش فرزند (چهار زن مختلف) دارد. همسر فعلی وی 31 سال جوانتر است.

با هزار گل چالش کنید

مهاجم بازنشسته تصمیم گرفت در حالی که هنوز در لیگ برزیل بازی می کرد ، به رکورد هزار گل در سن 22 سالگی برسد. چند دهه بعد ، در سال 2007 ، آنها به رکورد رسیدند. در آن زمان ، واسکو دو پیراهن گاما داشت. علی رغم چنین سابقه ای ، توسط فیفا به رسمیت شناخته نشده است.

“من 22 ساله هستم و مطمئنم بعد از به ثمر رساندن 1000 گل فوتبال خود را تمام خواهم کرد.”

حضور در اروپا

روماریو با آیندهوون قرارداد امضا کرد و برای 5 فصل در این تیم بازی کرد. وی سپس فهمید که هلند کشور خوبی نیست.

“در هلند ، او مجبور شد سه روز پیش با او تماس گرفته و درخواست ملاقات کند تا یکی از دوستان خود را برای نوشیدن دعوت کند.”

“آیندهوون به من بستگی داشت و همه می دانستند که تیم بدون من هیچ شانسی ندارد.”

تیم رویایی

برزیل وقتی یوهان کرایف در بارسلونا بود به این تیم پیوست. بین عشق و نفرت بین این دو رابطه وجود دارد. سرمربی هلندی یک سال بعد در مورد روماریو صحبت کرد.

“روماریو یک بار از من سؤال کرد که آیا می توانم هنگام رفتن به برزیل از دو تمرین تیم دور بمانم و در کارناوال ریو دوژانیرو شرکت کنم. من (کرویف) به او گفتم ،” اگر فردا دو گل را دوست داری ، دو روز بیشتر از سایرین بازیکنان شما استراحت خواهید کرد “

کاراگاه خصوصی

همه می دانستند که روماریو شبها را دوست دارد و بارسلونا شهری است که نیازهای او را برآورده می کرد. بنابراین باشگاه محدودیت هایی را برای این بازیکن وضع کرد و او را با کمک کارآگاه خصوصی راهنمایی کرد.

“اگر من شب ها بیرون نروم ، نمی توانم گل بزنم.”

پخش کننده متحرک

خورخه والدانو بیانیه ای را صادر کرد که در زمان مربیگری تنریف ، در تاریخ فوتبال باقی مانده است.

“شخصیت کارتونی روماریو.”

اجرا کن

روماریو بازیکن با استعدادی بود و به ثمر رساند ، اما او مجبور به انجام کاری نبود و نمی خواست مانند سایر هم تیمی های خود در زمین باشد. کایک استاباران او را به یاد می آورد.

“رومی (روماریو) کمی فراتر می رود.” مهاجم برزیلی به بازیکن مادرید نزدیک شد و گفت: “شما شروع می کنید زیرا به همین دلیل آنها به شما پول می دهند. من به نمره می گیرم و نه برای دویدن.”

مشکلات دادگاه

اگرچه روماریو بازنشسته شد ، اما او هنوز در مورد آن صحبت می کرد. او در سال 2009 به دلیل عدم پرداخت وعده های غذایی دو فرزندش ، یک شب را در زندان به سر برد. چند ماه بعد ، وی به جرم کلاهبرداری مالیاتی به سه سال زندان محکوم شد.

بهترین مهاجم تاریخ؟

برای بسیاری از هواداران فوتبال ، روماریو از هر نظر بهترین مهاجم بود. قهرمان جهان برزیل همیشه سعی در عبور از پله ها داشته است. او بدون شک چه کسی بهترین مهاجم تاریخ است.

“توهین آمیز؟ این هرگز بهترین تاریخ نخواهد بود.”

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا