رویدادها

توضیحاتی درباره «نام» کلینیک آتش گرفته در شریعتی

چند شب پیش ، در تاریخ 1 ژوئیه ، مرکز پزشکی تهران در آتش سوزی قرار گرفت و 19 نفر را کشته و دیگران را مجروح کرد. در حالی که نام این مرکز پزشکی سابقاً “سینا اطار” بود ، مرکز تصویربرداری پزشکی سینا آتار نامه ای را در اختیار رسانه ها قرار داد تا درمورد توضیح و اعلام نام کلینیکی که در این حادثه متحمل شده بود ، توضیح دهد. مرکز جراحی محدود سینا آنلاین شمیران.

به گزارش رویداد برتر مرکز تصویربرداری پزشکی سینا آتار نامه ای را امضا کرده است که توسط مدیر مرکز توضیح داده شده است تا نام کلینیکی را که در تاریخ 10 ژوئیه رخ داده است توضیح دهد: “در حالی که از وقایع غم انگیز در یک موسسه بسیار پشیمان هستم. با حضور مقام معظم رهبری ملت ایران ، ارباب مجلات و رسانه ها ، رهبران محترم و کارمندان بخش های دولتی و غیردولتی گزارش می دهند که این واقعه در مرکز جراحی محدود سینا آنلاین شمیران رخ داده است که به اشتباه سینا آتار پزشکی انجام شد. نام او مرکز بود.

در این نامه آمده است: “مرکز تصویربرداری پزشکی سینا آتار (MRI ، سی تی اسکن و رادیولوژی) در یک طبقه ساختمان قرار دارد و وابسته به مرکز جراحی محدود سینا آنلاین شمیران نیست. این مرکز و بیلبوردها به اشتباه اولین اخبار و خبرنگاران را درک نمی کنند. و این یک نگرانی در بین خانواده های کارکنان مرکز تصویربرداری پزشکی سینا آتار است که مستحق اصلاح و توجه لازم است.

این پایان نامه گفت: “این مرکز دارای بخش های پزشکی هسته ای و رادیوتراپی نیست.”

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا