سخت گیری در ازدواج کشور را سالمند می‌کند

سخت گیری در ازدواج کشور را سالمند می‌کند

رویداد برتر/تهران امام جمعه شهرستان پردیس یکی از دلایل بروز سالمندی در کشور را سخت گیری در ازدواج خواند.

به گزارش رویداد برتر، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته که با حضور پرشور مردم ولایت مدار در مسجد الغدیر شهر پردیس برگزار شد اظهارداشت: یکی از مشکلات مهم کشور که مقام معظم رهبری کلمه‌ «هولناک» را برای آن به‌کار بردند موضوع کاهش جمعیت و سالمندی کشور است.

وی از لزوم برنامه ریزی برای مقابله با این سونامی سخن گفت و تصریح کرد: سالمندی برای کشور مشکلات زیادی به بار می‌آورد برای نمونه، نشاط را از کشور می‌برد، رکود اقتصادی ایجاد می‌کند، و باعث اُفت مسائل اقتصادی،‌ سیاسی و امنیتی می‌شود.
امام جمعه شهرستان پردیس با بیان اینکه هم اکنون ۴۰٪ جمعیت کشور در میان سالی قراردارند اظهار داشت: یکی از علت‌های این سونامی سالمندی در کشور، سخت‌گیری و ایجاد موانع در ازدواج است که ازدواج را به تأخیر می‌اندازد.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به ثبت نام متقاضیان کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری گفت: تعداد قابل‌توجه از سلیقه‌ها و جناح‌های سیاسی و… ثبت‌نام کردند تا ملت فهیم و بصیر ایرانِ عزیز نهمین رئیس جمهور را انتخاب کنند.
وی اضافه کرد: دشمنان به ایام تبلیغات نامزدهای انتخابات و حضور مردم و فرد منتخب چشم دوخته‌اند که باز هم قطعاً ملت ایران گوششان به دهان رهبری خواهد بود و خداوند هم این ملت را هدایت خواهد کرد.
امام جمعه شهرستان پردیس با بیان اینکه، انتخابات؛ میدان تبیین است نه عرصه تخریب ادامه داد: مقام معظم رهبری، چارچوب‌های شرعی و قانونی رفتار نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را در تبیین و تخریب بیان فرموده‌اند.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا