خبرهای کلی

نرخ روغن های خوراکی و ذخایر عرضه آن تعیین شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رویداد برتر
به گفته وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، “محمدرضا كلامي” اظهار داشت كه مركز تنظيم بازار ، تامين ذخاير استراتژيك نفت كشور را به گونه اي تنظيم كرده است كه بخش خصوصي در اين منطقه انگيزه هاي لازم را براي تأمين مستقيم نهاده هاي لازم داشته باشد. وی اظهار داشت: قیمت حمل روغن آفتابگردان 5 هزار و 500 گوجه فرنگی و روغن سویا و روغن پالم 5 هزار و 100 گوجه فرنگی است.

به گفته وی ، بخش خصوصی باید به تعهد خود در تأمین مواد اولیه عمل کند ، زیرا این کشور علاقه ای به ملی کردن اقتصاد ندارد و ما فقط به اندازه ذخایر استراتژیک وظیفه و وظیفه داریم.

نقش بانک مرکزی تأمین ارز بذرهای روغنی و کنجاله سویا است

سرپرست سرپرست معاونت امور داخلی وزارت صمت با اشاره به اینکه بانک مرکزی برای تهیه ارز دانه های روغنی و کنجاله سویا منصوب شده است ، تصریح کرد: تصویب بیشتر توسط مرکز ، کسانی را تعیین می کند که سعی می کنند تناژ این کالاها را با مخلوط کردن شن و ماسه در مسیر حمل و نقل دام و آسیب رساندن به کشاورز و کیفیت پایین تقلب کنند. این محصول باید دقیقاً اداره شود.

وی افزود: در همین راستا ، اتاقهای تعاون ، تجارت و سازمانهای تولید و توزیع موظف شدند گزارشات خود را به دادسرا ، سازمان دفاع ، پلیس و دبیرخانه تنظیم بازار ارائه دهند.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت تأکید کرد: در مورد هزینه های حواله ، مقرر شد کمیته ارز وزارت صنعت پیش بینی های لازم را برای ریال عمانی و سایر ارزها انجام دهد تا کالاهای لازم بدون مشکل تحویل شود.

دکمه بازگشت به بالا