خبرهای کلی

تحویل موقت ۲۲۷ هزار هکتار به تعاونی‌های تولید روستایی در خوزستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

جمشید بنی رایگان وی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: طرح رهبر عالی در هرزستان یکی از مهمترین و بزرگترین پروژه های کشاورزی در کشور است که قادر به تحقق شعار موج تولید است.

وی افزود: پروژه 550 هزار هکتاری کشاورزی “خوزستان” و “ایلام” که با توجه ویژه مدیر عالی و وام از صندوق ذخیره ملی اختصاص یافته است ، مشکلات مختلفی را تجربه می کند که می تواند به سود کشاورزی مولد و پر رونق باشد. کشور کند است.

بنی رایگان او همچنان به ساخت گندم و تجاوز دو فرهنگ استراتژیک کشور ، از سه تا چهار تن در هکتار و حدود هفت تن ، گامی بزرگ و موثر در تقویت تولید ، دستیابی به خودکفایی و در نهایت صادرات گندم برداشته اند.

مدیر تعاون روستایی خوزستان اظهار داشت: در حال حاضر 227 هزار هکتار از اراضی برنامه ریزی شده توسط مدیر عالی در خوزستان به طور موقت به تعاونی های تولیدکننده واگذار شده است که پس از رفع نواقص این اراضی محکم تحویل می شود.

وی افزود: در حال حاضر 227 هزار هکتار از اراضی منتقل شده در فصل پاییز زیر کشت می رود و امید است با تلاش کشاورزان و اعضای هیئت مدیره این تعاونی ها ، تولید رونق یابد و اهداف متعالی پروژه از جمله خودکفایی کشور در تولید استراتژیک محقق شود. بیایید

بنی رایگان وی افزود: با توجه به اینکه تعاونی های روستایی وظیفه نظارت ، مدیریت و پشتیبانی سازمان های کشاورزی را بر عهده دارند و در حالی که طبق برنامه مقام معظم رهبری پس از واگذاری زمین به تعاونی ها وظیفه نگهداری و بهره برداری از شبکه ها و تاسیسات ساختمانی را بر عهده دارند. علی رغم مشکلات متعددی از جمله کمبود اعتبار ، قدرت مالی پایین تعاونی ها ، محدوده جغرافیایی پروژه در استان و کاستی های پروژه ، در برخی موارد کارآفرینان متعهد به رفع نواقص خود شده اند اما تاکنون اقدامی انجام نداده اند که این امر موجب نگرانی اعضا و سازمان ها می شود. ولت

سرانجام وی گفت: با این وجود تمام کارکنان این رهبری و زیرمجموعه شهرستان و همچنین ستون های تعاونی تولیدکنندگان روز به روز و با کمترین فرصت مشکلات را برطرف کرده و خدماتی را به بهره برداران و کشاورزان ارائه می دهند.

دکمه بازگشت به بالا