سلسه شکست‌های آمریکا در حال کامل شدن است

سلسه شکست‌های آمریکا در حال کامل شدن است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رویداد برتر

سرتیپ امیر حاتمی امشب به برنامه اصلی “بررسی ابعاد پایان اسلحه ایران” به برنامه اصلی رویداد برتر افزود:
وی با اشاره به هدف قرار دادن پهپاد متجاوز دشمن با موشک سوم خرداد گفت: هر قسمت از جمهوری اسلامی ایران تحت پوشش رادارهای ساخت صنایع دفاعی داخلی ایران قرار دارد.
وزیر دفاع در مورد اینکه مجموعه ای از پهپادها داریم ، افزود: در مقایسه با سایر کشورها ، این تشخیص توسط افراد مختلف ، دانشمندان و مقامات کشورهای دیگر است که ما امروز در میان پنج یا شش پهپاد جهان هستیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تجهیزات نظامی ایران از کیفیت و قیمت کافی برخوردار است و صفر -100 محصول در کشور طراحی و تولید می شود ؛ این مهمترین دلایل خصومت او با آمریکا است.

وی افزود: دلایل مختلفی وجود داشت كه ایالات متحده نمی خواست تحریم های ایران را لغو كند. یكی از مشكلات داخلی ایالات متحده اما مخالفت آنها این است كه آنها نمی خواهند چیزی از ایران بگیرند.
وی گفت: “امروز ، ما 90 درصد نیازهای دفاعی خود را برآورده می كنیم.” “تلخ است که ایالات متحده چنین الگویی را در برابر تحریم ها به جهانیان ارائه می دهد.”

امیر حاتمی – وزیر دفاع و نیروهای مسلح: در سال 1989 ، تحت تأثیر ایالات متحده ، شورای امنیت سعی کرد ایران را تحریم کند.
امیر حاتمی گفت: امروز با لغو تحریم های سازمان ملل می توانیم نیازهای دفاعی خود را در ارتش بخریم یا نیازهای سایر کشورها را برآورده کنیم.

وزیر دفاع و وزیر پشتیبانی نیروهای مسلح گفتند که ایالات متحده برای رفع تحریم تسلیحاتی علیه ایران تلاش می کند ، اما موفق نشد.
حاتمی افزود: کشورهای همسایه و برخی دیگر از قدرت ها در تلاشند تا از توانایی ها و محصولات دفاعی ما استفاده کنند.
وی گفت: “ما در طول سالها به پتانسیل عظیمی دست یافته ایم و این ظرفیت برای برخی از كشورهای خصمانه با ایالات متحده بسیار مهم است.”
وزیر دفاع و وزیر پشتیبانی نیروهای مسلح افزودند: ما برای فروش اسلحه برنامه داریم و چنین رویکردی کاملاً بنیادی است.
امیر حاتمی گفت: مجموعه شکست های آمریکایی ها ادامه دارد و علی رغم مخالفت آمریکا ، لغو تحریم های تسلیحاتی یکی از این شکست هاست.
وزیر دفاع و وزیر پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: اخیراً برخی مقامات کشورهای دوست از توانایی های مسلحانه کشورهای ما بازدید کردند ، به همین دلیل توانایی ایران در مواجهه با تحریم ها تحسین برانگیز بود.
امیر حاتمی گفت: ما قادر به تعمیر و نگهداری انواع پرندگان هستیم و می توانیم این توانایی را به کشورهای دیگر صادر کنیم.
وی افزود: در پهپادها ، توانایی ما در سطح به اصطلاح قدرت است و می توانیم این توانایی را در اختیار کشورهای نامزد قرار دهیم.
وزیر دفاع و وزیر پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه پول تنها ملاک صادرات اسلحه نیست ، اظهار داشت: این اسلحه ها به کشورهای تحت کنترل ما صادر می شود ، مشروط بر اینکه از اصول حمایت قانونی پیروی کنند.

حاتمی افزود: سیاست ما تغییر نمی کند ما از صلح و ثبات در منطقه حمایت می کنیم.

وی افزود: موقعیت ما از نظر انرژی و جغرافیایی عالی است و کشورهای دیگر با این موقعیت الزام به قدرت مستقل را نمی پذیرند.

دکمه بازگشت به بالا