برگزاری یادواره شهری لشکر فرشتگان با حضور همسر شهید نورخدا موسوی

به گزارش خبرگزاری رویداد برتر ، بنای یادبود شهر لشکر فرشتگان امروز ، 26 آنلاین 1397 ، با حضور همسر شهید نورخدا موسوی از انجمن دانشجویان اسلامی ، خانم حافظی برگزار شد.

خواهران اتحادیه فدراسیون اسلامی استان لرستان: طرح لشکر فرشتگان احیای سومین الگوی زنانه یا الگوی اصلی ایرانی – اسلامی است.

خانم مومنی ، معاون خواهر انجمن اسلامی دانشجویی ، گفت: “پروژه فرشتگان لشکر یکی از برنامه های اصلی انجمن اسلامی ایران است. از ارتش فرشتگان نام برده می شود و هدف این پروژه احیای سومین مدل زن یا الگوی اصلی ایران اسلامی است. .

مقام معظم رهبری در بخشی از این نامه گفتند: “شما امروز اینجا جمع شده اید تا در مقابل ارتش هزاران زنی که در حال شهادت هستند و نقش شایسته ای در تغییر اسلام و تاریخ کشور داشته اند ، تعظیم کنید. آنها اسلام مدار بودند ، تماشاچی نداشتند و و به نقش معماران ایران جدید وارد شد.

سرانجام وی افزود: هدف ما این است که این پروژه توسط خود دانش آموزان حفظ شود و آنها بر اساس ایده های خود بر اساس الگوهای محیط زندگی خود عمل کرده و نمونه هایی را کشف کنند و سپس از همه الگوها و دانش آموزان در بناهای یادبود مدرسه و شهر الگو بگیریم. برای ارائه

شهید نور خداموسوی: بهترین خاطره زندگی من تولد فرزندانم است

کبری حافظی ، همسر شهید نور خداموسوی گفت: خاطرات زندگی من با آقای سید پر از شیرینی بود و هیچ خاطره تلخی در زندگی ما نبود ، حتی شهادت آنها برای من شیرین بود.

وی گفت: “بهترین خاطره زندگی من با آقاسید تولد فرزندانم بود. لحظه ای که همسرم از تولد پسرم مطلع شد و سپس نوزاد را به آقاسید بردند ، همسرم گفت:” نه!

من احساس می کنم این شهدا دارای چنان عزت و عزتی هستند که حتی گرانبهاترین هدیه خدا را با همسران خود عوض نمی کنند

سرانجام وی افزود: در طول سالها زندگی پر برکت خود با یک شهید ، درسهایی مانند ایثار ، شهادت ، شجاعت ، ایثار ، و شجاعت آموختم و چه درس بهتری در این درس ها بود!

آنها رفتند تا بمانند ….

روح قربانیان ، که از خود در برابر آتش دشمن دفاع می کنند ، اجازه می دهند هموطنان در رختخواب آرام بگیرند.

امروز اتحادیه انجمن اسلامی استان لرستان میزبان خانواده شهید نورخدا موسوی بود که با جاودانگی خود اخلاص و شجاعت را برای ما به ارمغان آورد.

خبرنگار: عاطفه موسی فرد

مصاحبه: ستایش لطیف پور ، فاطمه نوری

عکاس: فاطمه مویدی کیا

برگزاری رویداد |دانش آموزبرگزاری رویداد |دانش آموزبرگزاری رویداد |دانش آموزبرگزاری رویداد |دانش آموزبرگزاری رویداد |دانش آموز

دکمه بازگشت به بالا