خارجی

رژیم صهیونیستی در پی محاصره آسمان لبنان

آفتاب‌‌نیوز:

به نوشته روزنامه الاخبار لبنان ، یک کمیته حقوقی ارشد اسرائیل با ارسال پیامی تهدیدآمیز به چندین شرکت هواپیمایی و بیمه در سراسر جهان ، مدعی شد که آنها برای کمک به حزب الله به فرودگاه بیروت پرواز می کنند. این یک جنایت جنگی است. تحت این تهدید ، شرکت های هواپیمایی و بیمه می توانند در تمام نقاط جهان تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند و حتی به دلیل همکاری با حزب الله تحت پیگرد قانونی قرار گیرند.

این حرکت قانونی رژیم صهیونیستی اخیراً آغاز شد و روزنامه “اسرائیل هیوم” به آن خیانت کرد. واضح است که دولت صهیونیستی در تلاش است حزب الله را در وضعیت پریشانی قرار دهد و لبنانی ها را علیه این حزب معطوف کند.

به گفته روزنامه عبری زبان ، این اقدام حقوقی توسط کارمندان وکلای ارشد اسرائیلی آغاز شد که پیشتر پیام های هشدار دهنده ای را به تعدادی از بیمه های بین المللی و مدیران هواپیمایی ارسال کرده بودند و آنها را تهدید به پاسخگویی می کردند. انجام دادند.

وكلاي اسرائيلي در پيام خود مديران شركت را به اتهام كمك به حزب الله در جنايات جنگي تهديد كرده اند در صورتي كه خدمات فوري خود را در فرودگاه بيروت قطع نكنند.

این پیام به 15 مدیرعامل شرکت های بیمه و بیمه پیشرو در جهان از جمله ایتالیا ، انگلیس ، فرانسه و آلمان ارسال شد. در این پیام ، کادر اسرائیلی به شرکت ها هشدار داد و ادعا کرد که فرودگاه بیروت به “کندوی” حزب الله تبدیل شده است و در حال انجام عملیات های تروریستی گسترده در اطراف فرودگاه است.

در این پیام علاوه بر تهدید شرکت ها ، مسافران و کارمندان غیرنظامی ، هشدار داده شده است که شرکت های فعال در مسیر فرودگاه بیروت نه تنها جان مسافران و خدمه ، بلکه پرچم های سپر انسانی که درگیر فعالیت های تروریستی هستند را نیز به خطر می اندازند. سایه های این سپرها ساخته شده است ، که حزب الله دریافت می کند. در نتیجه ، این شرکت ها به اتهام کمک به حزب الله تحت پیگرد قانونی قرار دارند.

پیام تهدیدآمیز توسط وکیل اسرائیلی ، نیتسانا دارشان-لیتنر ، رئیس موسسه حقوقی شوارت هادین امضا شد. این مسسه در سال 2002 تأسیس شد و مسئول مبارزه قانونی علیه تروریسم و ​​یهود ستیزی است.

در این پیام آمده است: “ما هشدار می دهیم كه حمایت عمدی بشردوستانه از فعالیت های” تروریستی “حزب الله به معنای حمایت از این سازمان تروریستی مطابق با قوانین بین المللی است.” بنابراین ، شما و شرکتتان به دلیل ادامه کار در فرودگاه بیروت در معرض دادخواست شخصی و حتی پیگرد کیفری هستید. ما با پایان فرودگاه بیروت رضایت فوری شما را درخواست می کنیم.

نبرد علیه فرودگاه رافیک حریری هنوز در ابتدای راه است و حرکت وکلای اسرائیلی به رهبری لیتنر بسیار بیشتر از تاریخ ناوگان است که برای شکستن محاصره نوار غزه در سال 2011 طراحی شده بود. در آن زمان ، م Instituteسسه صهیونیستی شوارتز وارد عمل شد و شرکت بیمه را تهدید کرد که خدمات ناوگان مظنون به ماندن در کشتی را کنار بگذارد. شرکت بیمه موافقت کرد و مسیر ناوگان غزه لغو شد.

به طور خلاصه ، دولت اسرائیل و دولت ایالات متحده جنگ چند جانبه ای را علیه لبنان آغاز کرده اند و هدف از این جنگ پایان دادن به ادعاهای ریه ها و راه های هوایی حزب الله است ، اما در واقعیت ، این راه هوایی تک تک لبنانی ها است.

لیتنر پیام تهدیدآمیز علیه فرودگاه بیروت را گلوله برفی توصیف کرد که پروازها را به سمت بیروت متوقف می کند ، که به زودی اجتناب ناپذیر خواهد شد.

به گفته وکیل روزنامه اسرائیلی هیوم ، هدف از این تهدید عمومی وادار کردن تل آویو به مجبور کردن جهان برای اقدام واقعی در مورد حزب الله و فعالیت های آن در فرودگاه بیروت و اطراف آن از جمله انبارهای اسلحه و ایستگاه های توسعه موشک است.

به گفته وکیل روزنامه ، این اقدام به عنوان نمونه در برخی از کشورها در مبارزه با سو mis استفاده از سازمان های تروریستی به عنوان سپر غیرنظامی ، چه در بیمارستان ها ، مراکز خرید ، بنادر ، فرودگاه ها یا مکان های دیگر به کار گرفته می شود.

دکمه بازگشت به بالا