خبرهای کلی

شهرداری سرانه فضای سبز کرج را افزایش دهد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین گفت سردار سید یوسف مولایی بعدازظهر چهارشنبه در مراسم بهره برداری از پارک همجوار شهدای مدافع حرم حصارک با تبریک هفته بسیج و تجلیل از ارواح پاک اسلام و 5250 شهید استان البرز اظهار داشت: ، آنها نشان دادند كه آنها بسيجي هستند و براي از خودگذشتگي ، گذشت و حمايت از كشور وارد عرصه شدند.

وی با اشاره به بازسازی پارک در سال گذشته گفت: امروز می بینیم که با تلاش شهرداری ، مهندسی و ارگان های دیگر این اقدام انجام شده و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

فرمانده سپاه استان البرز اظهار داشت: از شهردار کرج و رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری کرج و همچنین از همه کسانی که این خدمات را برای خدمت به شهروندان انجام می دهند تشکر می کنم.

راه اندازی کاروان همدلی و دلداری در البرز

وی با اشاره به اینکه صبح امروز کاروان همدلی و تسلیت و تهیه جهیزیه زوج های نیازمند در البرز اجرایی بود ، اظهار داشت: بسیج و ارگان های مختلف به منظور گرامیداشت هفته بسیج وظایف مختلفی از جمله تهیه سبد زندگی در همدلی و عمل تسلیت را انجام داده و انجام دادند.

سردار مولایی اظهار داشت: امیدوارم با احداث پارک حفاظت از مزار شهدا فضای خوبی به مردم منطقه داده شود ، ما سالها در تلاش برای تحقق این مهم بوده ایم.

وی افزود: امیدواریم این امر توسعه یابد ، زیرا هر چقدر فضای سبز و آرامش برای شهروندان باشد ، باعث افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد آرامش برای خانواده ها خواهد شد.

در پایان این مراسم از خانواده های شهدای مدافع حرم ، مهدی عسگری ، حمزه کاظمی ، عبدالرشید رشوند و رضا ایزدیار و همچنین از فرماندهان نمونه بسیج در مدیریت شهری شهرداری کرج تقدیر شد.

دکمه بازگشت به بالا