جدیدترین مدل آینه و کنسول شیک

میزهای کنسول انواع مختلفی دارند. متناسب با فضای منزل و کاربردی که ما مدنظرمونه انتخاب میشه. این که کدام یک از این مدل‌ها مناسب ماست، کاملا بستگی به سبک دکوراسیون منزل ما و سلیقه ما داره. برخی محصولات ما بصورت ست عرضه میشه. پیشنهاد می‌کنیم بخش «خرید آینه و کنسول شیک» رو ملاحظه کنید. در ادامه به معرفی انواع مدل میز کنسول می‌پردازیم.

یکی از جدیدترین سبک‌های موجود است. کنسول‌های مدرن عموما ظاهری ساده از جنس MDF دارند. پایه‌ها و دستگیره‌ها ساده، شیک و جدید هستند.

کاربرد آینه کنسول اسپرت چیه؟

میزهای کنسول جایگزین امروزی بوفه و دراورهای قدیمی شده‌اند. البته بسیار کاربردی‌تر اند. میز کنسول اسپرت با دکوراسیون اسپرت ست میشه. یعنی اگه فضای پذیرایی شما با یک دست اسپرت چیده شده و و میز تلویزیون شما مدرن است، قطعا آینه کنسول شما هم باید از نوع مدرن باشه.

خرید میز کنسول مدرن رو به من پیشنهاد میدید؟

اگه دکوراسیون منزل شما کلاسیک و سلطنتی نیست و دنبال یک آینه کنسول به روز هستید، برای تهیه میز کنسول از نمونه‌های اسپرت و مدرن استفاده کنید. میز کنسول و آینه مدرن با چیدمان بیشتر خونه‌های ما ایرانی‌ها سازگاره. فقط میزی که با میز تلویزیون و میز جلو مبلی و حتی ما ست بشه انتخاب کنیم.

سبک نیمه کلاسیک یا نئوکلاسیک به میزهای کنسولی گفته میشه که ترکیبی از میزهای کلاسیک با میزهای مدرن هستند. این سبک بیشتر در دیده میشه. در آینه کنسول نیمه کلاسیک، معمولا پایه‌ها و دستگیره‌ها کلاسیک اند. بدنه میز مدرن است. مانند مدل زیر:

کاربرد آینه کنسول نیمه کلاسیک چیه؟

میز کنسول و آینه نیمه کلاسیک پرفروش و پرطرفداره. چون با خیلی از سرویس چوب‌های منزل ست میشه. بخش کلاسیک اون با مبلمان کلاسیک ست است. اما بخش ساده و اسپرت اون با دکوری های مدرن ست میشه.

خرید آینه و کنسول نئو کلاسیک رو به من پیشنهاد میدید؟

اگر مبلمان و ناهارخوری کلاسیک دارید اما دوست ندارید همه دکور خونه‌ کلاسیک و سلطنتی باشه، پیشنهاد می‌دهیم میز کنسول و آینه و نیز نیمه کلاسیک بگیرید. چون هم ظاهر کلاسیک ست با مبلمان و ناهارخوری رو دارید. هم فضای مدرن و به روزی به منزلتون می‌دهید.

سبک کلاسیک طرفدارهای خاص خودشو داره. در کنار مبلمان و ناهارخوری کلاسیک، آینه کنسول کلاسیک هم جلوه ویژه‌ای به فضای دکوراسیون منزل میده. پایه‌ها و دیواره‌ها و نمای چوبی و منبت کاری شده از خصوصیات اصلی میز کنسول کلاسیک است.

کاربرد آینه و کنسول کلاسیک چیه؟

آینه کنسول‌های کلاسیک معمولا ست با ناهارخوری و مبلمان کلاسیک هستند. کاربرد اصلی میز کنسول جدا از کاربری آینه اون، جا دادن وسایل پذیرایی و دم دستیه. 

خرید میز کنسول کلاسیک رو به من پیشنهاد میدید؟

آینه و کنسول کلاسیک به دلیل ظاهر چوبی و نمای منبت، واقعا جلوه زیبایی به خونه میده. اگه فضای کافی برای چیدنش دارید و مبل یا ناهارخوری کلاسیک هم دارید که باهاش ست بشه، پیشنهادش می‌دهیم.

میزهای کنسول چوبی معمولا تمام چوب هستند. آینه کنسول چوبی از چوب‌های با کیفیت مانند راش، گردو، بلوط و افرا ساخته میشه. این چوب‌ها استحکام و زیبایی بالایی دارند. معمولا سال‌ها دوام میاورند. کنسول‌های ساخته شده از چوب در انواع کلاسیک، سلطنتی، مدرن و روستیک تولید میشه.

کاربرد آینه و کنسول چوبی چیه؟

آینه کنسول چوبی در هر قسمتی از خانه استفاده میشه. از آن در ورودی خانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و… استفاده میشه. به دلیل نمای زیبای چوبی، این میز به فضای خانه جلوه‌ای زیبا و مجلل میده.

خرید میز کنسول چوبی رو به من پیشنهاد میدید؟

اگه عاشق چوب هستید، بد نیست از چوبی استفاده کنید. فقط یادتون باشه کیفیت چوب یا روکش چوب خیلی مهمه. طراحی میز نیز باید با سایر اجزای دکوری خونه هماهنگ باشه. مثل میز تلویزیون، میز جلو مبلی و میز ناهارخوری.

سبک فلزی یک سبک مدرن محسوب میشه. در میزهای کنسول فلزی، معمولا پایه‌ها از فلز ساخته میشه. اما کابین میز از انواع ام دی اف استو یا حتی روکش چوب است. آینه کنسول فلزی یک انتخاب محبوب برای دکوراسیون داخلی است. زیرا به فضای خانه یک جلوه مدرن و شیک میده.

جهت خرید آینه دکوراتیو ارزان و آینه و کنسول و … میتوانید به سایت دکوبیست مراجعه کنید.

کاربرد آینه و کنسول فلزی چیه؟

این آینه کنسول‌ها معمولاً از فلزاتی مانند فولاد ضد زنگ، آلومینیوم یا برنج ساخته می‌شوند. آینه کنسول‌های فلزی اغلب دارای خطوط تمیز و ساده هستند. در رنگ های مختلف مانند سیاه، سفید، طلایی یا نقره‌ای رنگ آمیزی می‌شوند. کاربرد آنها همانند سایر انواع میز کنسول، برای نگهداری وسایل است.

خرید میز کنسول فلزی رو به من پیشنهاد میدید؟

آینه کنسول فلزی رو در هر اتاقی از خانه، از جمله اتاق نشیمن، اتاق خواب، راهرو یا ورودی میشه قرار داد. همچنین از آن به عنوان میز کنار تخت یا میز تلفن نیز میشه استفاده کرد. نکته مهم اینه که باید دکوراسیون کاملا مدرنی داشته باشید. چون سبک فلزی با دکوراسیون‌های مدرن ست میشه.

آینه کنسول سلطنتی از نظر طراحی و تزئینات، از سبک سلطنتی پیروی میکنه. سبک سلطنتی به دلیل استفاده از خطوط و اشکال منحنی، تزئینات پر زرق و برق و استفاده از مواد گران قیمت شناخته میشه. میز کنسول سلطنتی و استیل، معمولاً از چوب‌های گران قیمت مانند چوب گردو، راش و توسکا ساخته میشه. این چوب‌ها به صورت منبت یا معرق تزئین می‌شوند. 

در تزئینات آینه کنسول سلطنتی از عناصر مختلفی مانند گل و بوته، حیوانات، اشکال هندسی و نقوش مذهبی استفاده میشه. همچنین در برخی موارد از فلزات گران قیمت مانند برنز و طلا نیز برای تزئین آینه کنسول سلطنتی استفاده میشه.

کاربرد آینه و کنسول استیل چیه؟

آینه و کنسول سلطنتی معمولاً در اتاق پذیرایی یا نشیمن قرار می‌گیره. این میز به عنوان یک وسیله تزئینی و کاربردی استفاده میشه. آینه کنسول استیل فضای اتاق رو بزرگ‌تر و مجلل‌تر نشان میده. همچنین برای نگهداری وسایل دکوری مانند گلدان، مجسمه یا ساعت استفاده میشه.

خرید میز کنسول سلطنتی رو به من پیشنهاد میدید؟

این میز زیبایی و شکوه خاصی به منزل شما میده. فقط قبل خرید لازمه به چند مورد دقت کنید. جنس چوب، نوع تزئینات و ابعاد میز. اگه سبک سلطنتی به دکوراسیون منزل شما میاد، با در نظر گرفتن نکات بالا نسبت به خرید میز اقدام کنید.

یکی از انواع آینه کنسول است. از نظر طراحی و تزئینات، از سبک فانتزی پیروی میکنه. این سبک از مبلمان در اواخر قرن بیستم میلادی در اروپا به وجود آمد. سپس به سرعت در سراسر جهان محبوب شد. سبک فانتزی به دلیل طرح‌های غیرمعمول و جسورانه، رنگ‌های شاد و استفاده از مواد غیر معمول شناخته میشه.

کاربرد آینه و کنسول فانتزی چیه؟

آینه و میز کنسول فانتزی معمولاً در اتاق پذیرایی، نشیمن یا اتاق خواب قرار میگیره. این میز به عنوان یک وسیله تزئینی و کاربردی استفاده میشه. آینه کنسول فانتزی  فضای اتاق رو جذاب تر و شادتر نشان میده. همچنین برای نگهداری وسایل دکوری مانند گلدان، مجسمه یا ساعت استفاده میشه.

خرید میز کنسول فانتزی رو به من پیشنهاد میدید؟

سبک فانتزی معمولا مناسب زوج‌های جوان یا دانشجوها و یا اتاق خواب نوجوانان است. لازمه میزی متناسب با سبک دکور منزل انتخاب کنید. قیمت آینه کنسول فانتزی بسته به عوامل مختلفی مانند جنس مواد، نوع تزئینات و اندازه میز متفاوت است. اما آینه کنسول‌های فانتزی معمولاً گران قیمت نیستند. فانتزی به شدت توی چشم هستند. پس اونها رو جایی بذاریم که مورد توجه باشه.

دکمه بازگشت به بالا