خبرهای کلی

۱۲ روز، ۱۲ امتیاز – رویداد برتر

انتظار 12 روزه 12 امتیاز برای تیم به ارمغان آورد تا یوزهای مغرور و سرحال بتوانند به دور بعدی صعود کنند و منتظر قرعه کشی 3 ژوئیه باشند.

به گزارش رویداد برتر ، این روزنامه همشهری وی نوشت: “سرانجام كابوس حذف فوری از اولین مرحله مقدماتی جام جهانی به پایان رسید.” چنین سقوطی می توانست بسیار تاسف بار باشد و از شأن فوتبال ایران دور بود ، اما این تیم با پیروزی یک بر صفر برابر عراق به پایان رسید و به عنوان تیم پیشرو به مرحله بعدی مسابقات مقدماتی صعود کرد. چند امتیاز از این مسابقات فشرده باقی مانده است.

آه ، این 12 روز عجیب بود. کرونا باعث ایجاد اختلاف در حدود 20 ماه بین مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی شد. در 14 نوامبر 1998 ، ما در بازی با عراق شکست خوردیم و اوضاع خراب شد. در تمام این مدت ، ما احساس می کردیم که در ماه آگوست از این مرحله خارج خواهیم شد و پس از دو صعود متوالی به جام جهانی ، اکنون حتی به مرحله مقدماتی دوم نمی رسیم. در همین حال ، کمک مالی متمرکز به بحرین نیز امیدهای ما را کمرنگ کرده است. هوا گرم بود ، حریف انتقام جویانه بود ، زمین بد بود و فرصتی برای آماده سازی وجود نداشت. در طی 12 روز حضور متمرکز در مناما ، بچه های تیم ملی در هر 4 مسابقه خود پیروز شدند و به مرحله بعد صعود کردند. اولین و آخرین پیروزی های سرنوشت ساز وی در برابر بحرین و عراق به ویژه دلچسب بود. بحرین در جایگاه سوم ایستاد و اگر بچه ها در نیمه دوم مراقب بودند ، عراق می توانست حداقل این تعداد گل را به ثمر برساند. انتظار 12 روزه 12 امتیاز برای تیم به ارمغان آورد تا یوزپلنگ ها با افتخار و اشتیاق به دور بعد صعود کنند و منتظر قرعه کشی 3 ژوئیه باشند.

برنده بزرگ اردوی ماناما بدون شک دراگان اسکوچیچ بود. او در شرایطی سرمربی تیم ملی شد که رزومه قابل قبولی نداشت. انتقادات از این انتخابات به پایان رسیده است و برخی رسما حضور دراگان روی نیمکت تیم اصلی ایران را “مسخره” کرده اند. با این حال ، مربی کروات واقعاً کار بسیار خوبی انجام داد و توانست مسیر صعود ایران را شکست دهد. اسکوچیچ در هر چهار مسابقه رسمی و حیاتی تیم ملی پیروز شده است ، که قبلاً در سه مسابقه دوستانه پیروز شده بود. او که از این موفقیت خسته شده بود ، شماره 7 را به دوربین های تلویزیونی نشان داد و احتمالاً این رکورد منجر به بقای آقای مربی در نیمکت کوچک تیم ملی خواهد شد.

سردار آزمون اکنون بیش از هر زمان دیگری دوست داشتنی است. تاکنون ممکن است او به اندازه موفقیت های فنی اش از موقعیت اجتماعی برخوردار نباشد و بسیاری سردارت را بخاطر رفتار نابالغش مورد انتقاد قرار داده اند ، اما آزمون ماناما نسخه جدیدتری ثابت شده است. او کوشا ، کوشا ، واقع بین و بدون غرغر به نظر می رسید و 3 گل حیاتی برای ما به ثمر رساند. 2 در برابر بحرین و یک در برابر عراق. تغییر نگرش نسبت به سردار کاملاً محسوس است و این بازیکن در صورت حفظ این نگرش بزرگسالان می تواند با توانایی های خود در موقعیت ممتازی در فوتبال ایران باشد.

مهدی طارمی اکنون به یک بازیکن کلیدی و بسیار مهم در تیم ملی تبدیل شده است. همانطور که انتظار داشتیم. حتی یک تصمیم واحد و یک توپ کوچک لمس کننده به تیم ملی کمک می کند. طارمی و آزمون یک جفت 10 میلیون دلاری فوتبال ایران هستند که روز به روز هماهنگ تر می شوند. آنها باید در مناطق بسیار بزرگتری برای تیم بدرخشند. اکنون که گره اول برداشته شده و سهم آنها کم نیست.

ما در مورد چیزهای خوب صحبت کردیم و اکنون ، با پایان مسابقات ، صحبت در مورد بازیکنانی که انتظارات را برآورده نکردند ، کمی آسان تر است. لیست این دوستان علیرضا جهانبخش است؛ او یک ستاره محجوب و بسیار دوست داشتنی است که سخت تلاش می کند ، اما به وضوح یک دوره افول را تجربه می کند. یک مصاحبه قبل از مسابقه با موضوع “من حتی یک قطره هم نزدم” ، اما نمایش های علیرضا در خلاف این مسئله را نشان می دهد نیمکت های بلند در برایتون در عملکرد بازیکن تأثیرگذار بود. مرد بعدی صادق محرمی است. دراگان اسکوچیچ رامین رزیان و ورا غفور را به تیم ملی دعوت نکرد و در این موقعیت دانیل اسماعیلی فرد و سیامک نعمتی را به عنوان تیم ملی مخفی بازی نکرد ، اما آیا عملکرد صادق قانع کننده بود؟ آیا در 3 سال گذشته که لیگ ایران را به مقصد اروپا ترک کردید ، فوتبال شما بهتر شده است؟ – پاسخ دادن به این سالات کمی سخت است!

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا