به بودجه سال۱۴۰۰ استانی نرسیدیم

به بودجه سال۱۴۰۰ استانی نرسیدیم

رویداد برتر/ قم سرپرست فرمانداری شهرستان جعفرآباد گفت: با توجه به اینکه در تیرماه تبدیل بخشداری جعفریه به شهرستان اعلام شد به بودجه هزار و 400 استان نرسیده ایم و در حال تهیه غذا از 1401 منبع در شهرستان هستیم. جعفریه.

ذبیح الله عبداللهی رئیس فرمانداری شهرستان جعفرآباد در برنامه مردم و مسئولان گفت: در بحث تبدیل محلات به شهر، قوانین اعتباری بر اساس بودجه به 27 شهر تازه تاسیس 200 میلیارد تومان اختصاص می یابد. از سال 1400 و در حال کسب درآمد از محل اعتبارات، شهرستان های تازه تاسیس از محل اعتبارات به شهر جعفریه با بودجه پرداخت نشده تاکنون اختصاص یافته است و اتفاقاً سطح اداری از اداره به جعفریه رسیده است. شهر

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تبدیل منطقه جعفریه به شهرستان در تیرماه ابلاغ شده است، به بودجه 1400 استان نرسیده ایم و در حال آماده سازی برای تغذیه از اعتبارات 1401 شهرستان جعفریه هستیم.

عبداللهی با تاکید بر اینکه یک بعد توسعه شهر، وام های مالی و بعد دیگر جفای مسئولان شهری به مسئولان است، خاطرنشان کرد: جاده قم – جعفریه برای پیاده روها و آسفالت همه دوربرگردان ها نامناسب است و 20 میلیارد اعتبار اعتبار دارد. تومان.بنابراین با انجام مراحل پس از انجام، 10 میلیارد تومان وام از منابع ملی دریافت کردیم و مابقی وام با کمک استان تامین می شود، آماده سازی کار و انتخاب پیمانکار می باشد. در حال پیش رفت.

وی افزود: وام های شهرداری جعفریه در سال گذشته بالغ بر 3 میلیارد تومان بود اما امسال با پیگیری های شهردار، فرماندار و شورای شهر این رقم به 8 میلیارد تومان افزایش یافت و به 2 میلیارد و 200 میلیون تومان رسید. برای ساخت خانه جوان در نظر گرفته شده است. ما محل و آغاز پروژه هستیم.

عبدالهی در خصوص افت فشار آب جعفریه به ویژه در فصل تابستان تصریح کرد: در مذاکراتی که با مدیرعامل آبفا داشتیم دو خط فرعی از خط آبرسانی ساوه به ساوه برای قاهان و مرکزی با ظرفیت 4 صندلی اختصاص داده شد. میلیون متر مکعب دریافت کرده ایم و بررسی های اولیه آن انجام شده و حدود 130 میلیارد تومان وام نیاز دارد که برای حل مشکل افت فشار این برنامه بلندمدت را اجرا می کنیم.

وی افزود: احداث مخزن 2000 مترمکعبی موقت در شرکت آب و فاضلاب استان در حال انجام است و همچنین مجوز احداث چاه برای کنترل موقت افت فشار آب به ویژه در فصل تابستان را دریافت کرده ایم، بنابراین پایه و طولانی طرح مدت قابل اجرا هستند.

رئیس دولت جعفرآباد در خصوص کمبود خودپرداز در این شهرستان گفت: جلساتی را با دو بانک کشاورزی و قرض الحسنه آنلاین برای تقویت عملکرد و استقرار دستگاه های خودپرداز برگزار کردیم.

عبداللهی با بیان اینکه یکی از مشکلات شهرستان جعفریه در ابتدا نبود مهدکودک بود، خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده با کمک دکتر قدیر و فرماندار شهرستان جعفریه وی به یک مرکز جامع سلامت تبدیل شده بود. از اول آبان بیمارستان روزانه است، بنابراین یکی از نیازهای بلندمدت مردم در اول آبان محقق شد و در بخش خصوصی نیز به دنبال راه اندازی بیمارستان هستیم و بحث هایی در این باره انجام شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان جعفرآباد با اشاره به اینکه در شهرستان جعفرآباد 18 اداره به نمایندگی از ادارات وجود دارد، اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده و مشارکت مسئولان 10 اداره به سطح شهرستان یعنی مدیر اداره منتقل شدند. روشن شد و بنیاد مسکن، دادگستری، منابع طبیعی، برق، آب و فاضلاب شهری، ورزش جوانان، کمیته امداد و رفاه و ادارات جهاد کشاورزی جعفریه در حال حاضر دارای 2 هکتار فضای اداری است و به محض دریافت وام در دسترس است، ما یک مجتمع اداری برای پوشش نمایندگی دفاتر دیگر خواهیم ساخت.

وی یادآور شد: مهمترین نکته این است که نه تنها نام اداره، بلکه مدیران عامل نیز این اختیارات را به ادارات شهرستان تفویض کنند تا بتوانند مشکلات مردم و مشکل پیش آمده را حل کنند. یک دفتر، اما در نهایت ولایت را بیهوده می کنند.

عبداللهی مهمترین فعالیت را در حوزه معیشتی و اشتغال زایی بیان کرد و گفت: در بحثی که در حال برگزاری هستیم، قرار است پس از بهره برداری، ظرف مدت 6 ماه برای حدود 58 روستا سند توسعه اشتغال در سازمان مدیریت و برنامه ریزی تدوین شود. فرصت ها. و بر این اساس، کار بلندمدت ما در زمینه اشتغال زایی آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه با تمام توان برای جذب سرمایه و حمایت از سرمایه گذاران تلاش خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: در بحث کشت گلخانه ای دو شهر و در بحث انرژی خورشیدی 150 نیروگاه کوچک ساخته شده است که به ایجاد اشتغال و… البته دامپروری نباید محدود به دامپروری و فروش باشد، بلکه باید با راه اندازی صنایع فرآوری گوشت و فرآوری گوشت و بسته بندی در شهرستان به نفع فعالیت های دامپروری منطقه باشد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا