اقتصادی

مدیرکل فنی و حرفه ای نیامده استعفا داد/ نام مدیرکل جدید افشا می شود؟

رویداد برتر/ گلستان تنها یک هفته پس از انتصاب سرپرست جدید اداره کل فنی و مهندسی، وی به دلیل حفظ انسجام استان و اعتراض استاندار از سمت خود استعفا داد.

چندین سال است که اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان دستخوش تغییرات و تحولاتی شده است که مورد پسند کار و تلاش و توسعه استان نبوده است و به تعبیری این اداره کل در یک موقعیت برای رویارویی با چشم انداز خودش مسافت زیادی را طی کرده و آنطور که باید و شاید نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

در ماه های اخیر و پس از تشکیل دولت جدید زمزمه تغییرات زیادی در راس این اداره کل به گوش می رسد و تغییر مدیرکل نهاد استان گلستان تقریبا هر روز خبرساز شده است. و در رسانه ها

دکتر غلامحسین حسینی نیا معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای با اشاره به مبارزات و اسامی مختلف، حمیدرضا خورشیدی سرپرست اداره کل آموزش فنی شد. و یک متخصص از استان گلستان » با حکم سید علیرضا حسینی منصوب و جایگزین شد.

اما استاندار گلستان و نماینده عالی دولت در استان به طور ضمنی از انتخابات انتقاد کردند و گلایه هایی مبنی بر عدم هماهنگی و نظرخواهی در این انتصاب مطرح شد که از همان ابتدا نشان از معرفی مدیران ارشد اجرایی نداشت. برای مدیریت فنی و حرفه ای خواهد بود.

حمیدرضا خورشیدی در یک عملیات فوق العاده با هدف حفظ انسجام انقلاب در استان گلستان نامه ای به معاون وزیر و رئیس سازمان فنی و حرفه ای نوشت و در آن از انتصاب خود به عنوان رئیس کل فنی و حرفه ای تقدیر کرد. سازمان حرفه ای وی به منظور درخواست اداره و انصراف جهت بهره برداری از فرد مورد نظر، استاندار گلستان شد. اقدامی شایسته که نشان داده است بیش از آنکه به قدرت طلبی فکر کند به خدمت به مردم و آرامش ولایت می اندیشد. اما به نظر می رسد چنین عدم هماهنگی و تبلیغات به ویژه پس از انتصاب و معارفه می تواند چهره حکومت و انقلاب را در استان گلستان به شدت خدشه دار کند.

به همین منظور استاندار گلستان فردا با رایزنی با سازمان فنی و حرفه ای کشور، رئیس جدید این اداره کل را که نامش از اتاق کمیته معرفی استانداری بیرون نیامده معرفی می کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا