هنر و فرهنگ

فرصت جذب ۱۷ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد فراهم شد

فرصت مشارکت 17 هزار شهید و 70 درصد جانباز را فراهم کردند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در حال حاضر 35 هزار شهید جویای کار هستند و پس از آزمون ویژه 70 درصد فرزندان شاهد و ایثارگر، 17 هزار نفر مشغول به کار شده اند. ”

به گزارش رویداد برتر، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه 26 اسفندماه در دیدار با تنی چند از ایثارگران و ایثارگران نیشابور در نشستی در سالن شهید عابدی، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، اظهار کرد: امیدوارم به نظام اداری کشور کمک کند. ” از ظرفیت شهدا و خانواده های شهدا استفاده کنید، زیرا این قشر از جامعه امانتدار هستند و نیاز است که کشور به افراد معتمد سپرده شود.
معاون رئیس جمهور افزود: دولت تلاش های گسترده ای را برای ارائه خدمات مناسب به خانواده های شهدا و ایثارگران انجام داده است. اقدامی که در زمان مدیران قبلی انجام شد، اقدامات و فعالیت های زیادی نیاز است، امیدواریم در دولت سیزدهم برای رفع نواقص گام های موفقی برداریم.
وی با اشاره به مشکلات سلامت جانبازان گفت: شکایات بیمه گر صحت دارد زیرا مشکلات مربوط به تخصیص منابع و مذاکره بودجه است، مشکلات برخی خدمات.
قاضی زاده هاشمی درباره وضعیت اشتغال ایثارگران خاطرنشان کرد: در حال حاضر 35 هزار شهید جویای کار هستند که 17 هزار نفر با قبولی در آزمون جداگانه فرزندان شاهد و جانبازان 70 درصد فرصت جذب پیدا کرده اند. برخی از دستگاه های دولتی نسبت به تغییر وضعیت ایثارگران و خانواده های شهدا مقاومت می کنند که به مجلس و نهادهای نظارتی نیز گزارش داده ایم، اما این موضوع به صورت محلی قابل بررسی و رصد است، به عنوان مثال وضعیت استخدامی همه ادارات شهرستان نیاز به بررسی دارد. بررسی شده.
معاون رئیس جمهور در خصوص موضوعات مطرح شده از سوی شهدا گفت: نیاز به آمبولانس با همکاری تشکل های عضو کانون برطرف خواهد شد. ایجاد شعب بانک دی در این شهرستان نیازمند مجوز بانک مرکزی است که باید یکی از شعبه های خود را تعطیل و به جای آن شعبه جدید افتتاح کند، از این رو در حال تلاش برای ایجاد باجه بانک دی و بیمه دی در بنیاد نیشابور هستیم.
وی در پاسخ به درخواست بنیاد شهید و امور ایثارگران مبنی بر ایجاد دفتر شهرستان در زبرخان گفت: بنیاد می تواند برای راه اندازی این دفتر کارمندانی را اختصاص دهد اما این امر مستلزم کسب مجوز از سازمان برنامه و بودجه است. فرماندار.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا