جامعه

ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن در منطقه ۱۹ تهران

شفاف گفت: هدی هدایت شهردار منطقه 19 در نشست خبری بعدازظهر به تشریح برنامه های نوروزی این منطقه پرداخت و گفت: ساماندهی منطقه. خلازیر و کوره های آجرپزی یکی از مهمترین چالش های این منطقه است.

ساخت 10000 واحد مسکونی در منطقه 19 تهران

وی در ادامه به آن مدیریت اشاره می کند ششم شهری با ساماندهی کسبه سعی در ساماندهی و هویت بخشیدن به این منطقه داشت، گفت: نیروی انتظامی در این منطقه فرماندهی شده است.

هدایت افزود: علاوه بر ساماندهی دستفروشان برای افتتاح بازار، فضا خلازیز و به یک محور اقتصادی در مقیاس کوچک تبدیل شده است.

شهردار منطقه 19 از 300 ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه 3 این منطقه خبر داد و گفت: منطقه 3 مشکلات زیادی دارد و حضور رسانه ها مشکلات منطقه را منعکس می کند و این اطلاع رسانی موثر بوده و اکثر مسئولان پای کار آمدند.

وی ادامه داد: طرح بازسازی محوطه به تصویب رسیده، مراحل قانونی آن ادامه دارد و این طرح پس از تصویب نهایی به شورای عالی معماری شهری ارائه می شود.

شهردار منطقه 19 یک ساختمان مسکونی نامناسب، مناطق متروکه با کوره و اقامتگاهوی به عنوان یکی دیگر از مشکلات، مسائل غیررسمی منطقه 19 به ویژه منطقه 3 را برشمرد و گفت: انسجام ساختار فضایی منطقه 3 و بهره برداری از عرصه های باقی مانده برای بخش مسکن، ساخت و ساز مسکن و حذف. کمبود خدمات جزو برنامه های ماست. “

وی تاکید کرد که با توجه به طرح های تکمیل شده این منطقه خلازیر وی با بیان اینکه منطقه اشتغال، صنعت، صنایع دانش بنیان و اشتغالزا خواهد بود، گفت: این منطقه به وسعت 50 هکتار و سطح کوره های آجرپزی با تامین سرانه پروژه های مسکن آنلاین ایمن سازی می شود. مقیاس 10000 واحد.

با تأکید بر آجر سوز و بازار هدایت می شود خلازیر وی گفت: مشکل اصلی این منطقه این است که طرح جمعیت سقف جمعیت را با ساخت مسکن حفظ می کند زیرا منطقه 19 از تراکم جمعیت پایینی برخوردار است. اکثر منطقه تهران.

شهردار منطقه 19 استفاده از ظرفیت پارک های استان را از دیگر برنامه ها عنوان کرد و گفت: با 40 میلیارد اعتبار بهسازی پارک و برپایی نمایشگاه های مختلف را انجام دادیم.

وی گفت: طرح اولیه پارک روستایی بر اساس منویات مقام معظم رهبری تصویب شد و طرح نهایی شامل دهکده ورزشی نیز می شود. فرامنطقه ایپارک اکولوژیک، خانه نوآوری و صنایع خلاق و پارک برای مقابله با بحران آماده می شود. وی گفت: مجمع نمایندگان و شهردار توجه ویژه ای به مناطق جنوبی داشتند به طوری که منطقه 19 یکی از سه منطقه پر بودجه و دارای بیشترین بودجه سال از نظر جمعیت است.

هدایت خاطرنشان کرد: در بودجه عمرانی شاهد افزایش 120 درصدی اعتبار بودیم. وی بیان کرد: طی 20 سال گذشته طرح بازسازی منطقه 3 به اتمام رسیده است.

با تاکید بر اینکه بخش خصوصی اصلی ترین استاکثر محور فعالیت در این منطقه به شرح زیر است: آمادگی جذب سرمایه گذاران بزرگ به بوستان ولایت را داریم.

شهردار منطقه 19 گفته است سازمان نظام مهندسی شهرداری تهران چهارراه نیست. در همان سطح نواب – تندگویان محور مواصلاتی منطقه کشتارگاه موجب تسهیل در عبور موارد و عبور تندگویان می شود.

از پرداختن به معضل فضای شهری محافظت نشده، روشن کردن نقاط تاریک و سازماندهی گل فروشان بزرگراه بهشت ​​زهرا نیز اعلام کرد.

هدایت ادامه داد: مزیت این است گل فروشان و بچه هایی که کار می کنند فقط 30-50 هزار تومان هستند و سود اصلی در جیب مافیا است. گل فروشان این استان در حال رفتن است و ما در تلاش هستیم تا این افراد را در غرفه ها جذب کنیم.

وی افزود: بخشی از هزینه ها باید توسط شهرداری برای واگذاری غرفه ها تامین شود.

هدایت در پاسخ به سوال فارس درباره مشکل سوزاندن شبانه توضیح داد: با تصویب طرح بازسازی این موضوع نیز ساماندهی می شود.

وی افزود: بیش از 40 دپو و توزیع زباله در منطقه 3 پلمپ و اجازه می گیریم یک قسمت دیگر را جمع آوری کنیم.

منبع: خبرگزاری آنلاین رویداد برتر

دکمه بازگشت به بالا