«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

سخنرانان این نشست سید حامد قنادپور، مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا و وحید شمخی، معاون توسعه و نوآوری و امیرحسین باقری، معاون فروش و بهره برداری و حسن مختاریان، معاون توسعه فنی بود. جنبه های عملیاتی

تارا خدمات اعتبار خرد را معرفی می کند

مدیرعامل تارا در این نشست با اشاره به اینکه شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا با هدف حمایت از 50 سال فعالیت، تجربه اقتصادی و توسعه کسب و کار گروه صنعتی گلرنگ تشکیل شده است، گفت: تارا از سال 1400 به عنوان یک تجارت بزرگ تبدیل شده است. اکنون در تلاش است تا به طور جامع درباره نگرانی‌ها و نیازهای مردم امروز فکر کند، تجربیات مردم را در زمینه خدمات مالی با راه‌حل‌های دیجیتال بهبود بخشد و فلسفه اصلی آن ارتقای رفاه مالی طبقه متوسط ​​است.»

سید حامد قنادپور ادامه داد: در این راستا تارا خدماتی مانند کیف پول الکترونیکی، رونق شرکت ها، وام دهی سازمانی و اخیراً خدمات اعتبار خرد فردی را ارائه کرده و در مدت کوتاهی که از راه اندازی این سرویس می گذرد، عملکرد بسیار خوبی داشته است. ” “انجام شد.”

وی گفت: در بخش خدمات و سازمان تارا به بیش از 100 شرکت و سازمان در کشور خدمات مالی و اعتباری ارائه کرد و بیش از 1000 میلیارد تومان وام اعطا کرد.

وی به قابلیت ها و مزایای تارا که این اپلیکیشن برای آن ساخته شده است، از جمله «تکیه بر حمایت گروه صنعتی گلرنگ در حمل و نقل و خروجی ها و 50 سال تجربه»، «کاربر» اشاره کرد. تجربه “ویژه و منحصر به فرد”، “گسترش پذیرندگان در 460 شهر ایران و بیش از 4500 مرکز خرید شخصی و خارجی در زمینه های مختلف از جمله کالاهای مصرفی، پوشاک و مد، لوازم خانگی، جواهرات، لوازم آرایشی، دارویی و بهداشتی، خدماتی” بیمه و… “” سود و پورسانت دریافت نمی کنند “، بهبود عملکرد نسبی زندگی مردم ” و ….

مدیرعامل تارا در پایان سخنان خود گفت: سازوکار ما برای برقراری انضباط مالی و بازپرداخت وجوهی که کاربر بابت وام انفرادی دریافت می کند، کاملا مبتنی بر اعتماد است و البته اگر برعکس این اتفاق بیفتد، کاربر مورد نظر و پیام منفی دریافت می شود و از خدمات اضافی محروم می شوند.

او گفت: «ما باید قول بدهیم که تارا هنوز در مراحل اولیه توسعه است، هم از نظر کاربران و هم از نظر خدمات، و برنامه‌های تدوین‌شده نوید رویدادهای هیجان‌انگیزی را برای پایان سال جاری و بعد از آن می‌دهند.» شعار تارا و تفکر جامع “راه حل های دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی” برای دغدغه ها و نیازهای امروزی در حال پیاده سازی است و این خدمات در راستای دین تجارت برای مردم و جامعه و مسئولیت مدنی است. از “برندها و شرکت ها را می توان تفسیر کرد.”

سخنران بعدی این نشست وحید شمخی، معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا بود که چرایی و چگونگی ایجاد آن، مقیاس و روند توسعه اپلیکیشن و چشم انداز آتی آن را برای حضار تشریح کرد.

وحید شمخی با اشاره به اینکه تارا در سال گذشته تمرکز خود را بر روی ارائه وام های شرکتی و انبوه قرار داده است، گفت: امروز گرد هم آمدیم تا سرویس جدید تارا را با نام «وام خرد» یا «اکنون بخر، بعداً پرداخت کن» را معرفی و راه اندازی کنیم!» در دنیا معروف است. .

شمخی با اشاره به اینکه واحد خدمات اعتبارات خرد تارا فاقد چک، قبض، ضامن و وثیقه و کارمزد است، تصریح کرد: برای استفاده از این خدمات نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران می توانند در کمتر از نیم دقیقه مراحل ثبت نام را انجام دهند. ساعت ها. ، احراز هویت و اعتبار سنجی انجام شده و اعتبارات 500000 تومانی تا سقف 5 میلیون تومان دریافت شده است و می توانید از 4500 شعبه شخصی و خارجی در سراسر کشور خرید کنید. شایان ذکر است که روند توسعه گیرنده های تارا سریع است.

وی گفت: تارا به کاربران کمک می‌کند تا نیازهای مالی کوتاه‌مدت و میان‌مدت خود را مدیریت کنند و از نظر مالی هوشمندانه‌تر زندگی کنند و از آنجایی که کاربر واقعاً دو ماه بعد در اقتصاد تورمی ایران پرداخت می‌کند، این به نفع اوست. …»

تنها چیزی که برای استفاده از این سرویس نیاز دارید یک شماره تلفن همراه به نام خود و یک کارت ملی هوشمند (جدید) است.

وی همچنین گفت: همکاری کاربران منجر به این می شود که برای اولین بار در کشور سازوکاری مبتنی بر اعتماد مطلق به کار گرفته شود و برنامه ریزی شود. در عین حال باید ذهنیت و فرهنگ خود را در ایران تغییر دهیم تا مجبور نباشیم همه چیز را نقدی بخریم و از اعتبار به عنوان یک تغییر فرهنگی (مانند سایر نقاط جهان) استفاده کنیم.»

معاون توسعه و نوآوری تارا در بخشی دیگر از سخنان تارا با بیان اینکه نیمی از وام اخذ شده باید 30 روز و مابقی 60 روز پس از خرید بازپرداخت شود، توضیح داد: بیشتر و بیشتر می شود.

در این جلسه امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا نیز در خصوص خدمات قابل ارائه به سازمان ها و شرکت ها گفت: یکی از اهداف استفاده مخاطبان سازمانی از تارا است. خدمات. “این برنامه جبران نیروی کار سازمان آنها است.”

وی افزود: به منظور پاسخگویی بهتر به نیازها و نیازهای خانواده های ایرانی، در حال تلاش برای توسعه پذیرندگان تارا در حوزه ها و رده های مختلف هستیم.

حسن مختاریان، معاون فنی مجموعه نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت امنیت در تمامی خدمات دیجیتال و اهمیت دوگانه در خدمات مالی، گفت: این وان.

وی گفت: سادگی و ایمنی دو ویژگی خاص تارا است. پرداخت با تارا را می توان به صورت آفلاین انجام داد و نیازی به اینترنت نیست. معماری مورد استفاده برای برنامه یک میکروسرویس است که بعداً می‌توانیم به راحتی آن را توسعه دهیم و از فناوری‌ها و زبان‌های مختلف برای توسعه استفاده کنیم.»

در پایان این نشست مدیران تارا به سوالات رسانه های گروهی پاسخ دادند.

شایان ذکر است که کیف پول الکترونیکی تارا در ازای هر خریدی که هر پذیرنده تارا می تواند از آن بهره مند شود، 3 درصد بازگشت نقدی دارد، به این معنی که تخفیف قابل توجهی را برای کاربران خود به همراه دارد. علاوه بر این، پشتیبانی تارا از 1573 به صورت 24 ساعته در دسترس کاربران است.

گفتنی است نشست رسانه ای ارائه اپلیکیشن تارا (راه حل های دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی) ساعت 14 در برج گلرنگ واقع در خیابان ولیعصر بالاتر از پارک ساعی برگزار شد. سایر شرکت کنندگان و مهمانان

دکمه بازگشت به بالا