خبرهای کلیکسب و کار برتر

نحوه بستن مبل تخت شو

آشنایی با مکانیزم کاناپه مبل تخت خواب شو

هنگامی که فضا و متراژ ارزش بالایی دارد ، یک مبل یا کاناپه تخت خواب شو، راه حلی ایده آل برای اطمینان از این است که از هر وجب از فضا حداکثر استفاده شده است. در آپارتمان های نقلی، وقتی فضای کمی در اختیار دارید اما به فضایی برای خوابیدن نیاز دارید،مبل یا کاناپه تخت خواب شو،بهترین گزینه است.

برای  انتخاب مبل تخت خواب شوی مورد علاقه خود،مدل های متنوعی وجود دارد،از طرح های چرمی مدرن گرفته تا مبل هایی با طرح های کلاسیک ،کاناپه هایی تخت خواب شو با مکانیزم مکانیکی تا مکانیزم های اتوماتیک و هوشمند.آن قدر طرح های متنوعی از مبل های تخت خواب شو در بازار وجود دارد که همه سلیقه ها رو متقاعد خواهد کرد و اصلا نیازی به کوتاه آمدن از سلایق و خواسته ها نیست.

با توجه به زندگی مدرن وفضای کوچک و کم متراژ،هیچ چیزی بهتر از صرفه جویی در مساحت و استفاده از کاناپه های تخت خواب شو نیست. مبل های تخت خواب شو یک نفره بسیار محبوب هستند. بنابراین می تواند تغییر دکوراسیون داده وبا خرید یک مبل تخت خواب شو،از شر یکی از کاناپه های خود راحت شوید. نمونه مبل های شیک و جذاب آرا سوفیا را می توانید در وبسایت فروشگاهی ما به آدرس زیر مشاهده کنید و جهت خرید آن اقدام نمایید:

https://arasofa.com/product-category/sofabed/

کاناپه مبل تخت خواب شو

آیا تا به حال یک شب را روی کاناپه مبل تخت خواب شوی ارزان قمیمت گذرانده اید ؟ مطمینا از زندگی سیر خواهید شد!مبل ها وقتی به خوبی ساخته می شوند باید چیزی باشند که سال ها بتوانید از آن لذت ببرید و حداقل برای مدت 15 سال بتوانید از آن استفاده نمایید.

با داشتن کاناپه مبل تخت خواب شوی ارزان قیمت، تشک آن بعد از چند سال شروع به شل شدن می کند. مکانیسمی که مبل را به تخت خواب تبدیل می کند نیز ضعیف می شود و شروع به خراب شدن می کند و باعث می شود استفاده از تخت خواب با مشکل روبرو شود. آنچه روزگاری یک خرید عالی و به صرفه به نظر می رسید،ظرف 2 سال از بین رفته و حالا ناچاربه صرف هزینه ای دوباره می شوید.

در این مطلب در مورد 3 نوع مکانیزم کاناپه مبل تخت خواب شو را مورد بررسی قرار می دهیم:

یک کاناپه مبل تخت خواب شو ،باید برای شما یا مهمانان ، برای نشستن ، کار کردن یا لم دادن راحت باشد. همچنین گاهی تخت مهمان است. اگر در یک محل اقامت کوچک و کم متراژ زندگی می کنید ،اهمیت آن بیشتر می شود، چرا که برای خواب و استراحت شبانه از آن استفاده می کنید. به همین دلیل است که ما کاناپه مبل تخت خواب شو های  خود را طوری طراحی کرده ایم که بتوانند سال های سال دوام بیاورند.

در هر صورت ، کاناپه مبل تخت خواب شو خریداری شده،برای اثبات کیفیت خود نیاز به زمان دارد. اگر می خواهید یک کاناپه مبل تخت خواب شو با کیفیت پیدا کنید ، مهمترین موارد و جزییات آن عبارتند از: مکانیزم باز کردن ، جزییات ساختاری تشک ، ساختارکاناپه ، مواد مصرفی در کوسن و تشک ،پارچه ای که برای ساخت آن استفاده شده است و همچنین مهارت و تکنیک طراحی و ساخت محصول.

کاناپه مبل تخت خواب شو ما دارای سازوکارهایی محکم هستند که فرسوده ، پاره یا شکسته نخواهند شد. علاوه بر این ، تشک های ما ضخیم و باکیفیت هستند و با دقت بیشتری  از بسیاری از برند های دیگر ساخته شده اند. که یک خواب راحت در شب را برای شما فراهم می کند.

کارخانه ما از 40 سال پیش به عنوان یک تولید کننده تشک،فعالیت خود را آغاز کرد و سپس حدود 20 سال پیش به ساخت  اثاثه یا لوازم داخلی مشغول شد. به همین دلیل ما اطمینان داریم که روی همه کاناپه مبل تخت خواب شو های خود یک تشک عالی و بی نقص در بازار داریم.

سه نوع مکانیسم برای کاناپه مبل تخت خواب شو

کاناپه مبل تخت خواب شو سه مکانیزم اصلی باز کردن دارد. این سه مکانیزم استاندارد عبارتند از:مکانیزم بیرون کشیدن ،مکانیزم باز کردن آسان و مکانیزم کلیک. ما هر سه سبک را در کاناپه مبل تخت خواب شو خود مورد استفاده می دهیم.

مکانیزم “بیرون کشیدن” برای باز کردن کاناپه مبل تخت خواب شو

این مکانیزم برای باز  کردن کاناپه مبل تخت خواب شو،الگویی است که سالهاست مورد استفاده قرار می گیرد. این رایج ترین مدل است و استاندارد ترین مکانیزم در صنعت مبلمان محسوب می شود.طریقه کار کردن با این مکانیزم بسیار آسان است. برای باز کردن کاناپه و تبدیل آن به تخت خواب ،کافی است فریم تشک را به سمت بیرون بکشید و این کار به راحتی و با نیروی کم امکان پذیر است.

مکانیزم “بیرون کشیدن” کاناپه مبل تخت خواب شو چگونه کار می کند؟

باز کردن کاناپه مبل تخت خواب شو،بسیارساده است. ابتدا بالشتک ها و کوسن ها  را از روی کاناپه مبل تخت خواب شو جدا کنید. سپس ، ساختر فلزی فنری را مشاهده خواهید کرد.تشک تخت خواب، در دو ناحیه،خم شده است و در واقع از سه بخش تشکیل می شود.

برای باز کردن کاناپه مبل تخت خواب،کافی است فریم را از مرکزبه سمت بیرون بکشید. یک جفت پایه پایین می آید و در جای خود قرار می گیرد. بقیه تشک را باز کنید ، دسته دوم پایه ها بیرون می آیند و در جای خود قرار می گیرند. و به همین سادگی کار به اتمام می رسد.

کاناپه مبل سه نفره تخت خواب شو

بیشتر کاناپه مبل های  تخت خواب شو دارای تشک نازک هستند ،که به دلیل مکانیزم ضعیف و ارزان این کاناپه هاست ،چرا که با سنگین شدن وزن تشک،مکانیزم این کاناپه ها قادر به بازکردن تشک و تحمل وزن آن نیست و استفاده از آلیاژ ضعیف برای ساختار کاناپه مبل های  تخت خواب شو باعث شکسته شدن آن می شود.اما در این مدل فریم های سازه کاناپه مبل های  تخت خواب شو را طوری طراحی کردیم که چند سانتی متر از آن بزرگتر باشند تا بتوانند  تشک ضخیم تری داشته باشند و از آلیاژ مقاومی استفاده کرده ایم.

همه ما می دانیم که چه احساسی دارد که بخوابیم و بخواهیم نوار پشت سرمان را احساس کنیم. نه مبل های ساخته شده تا آخرین مبل! تمام مدل های کشیده شده ما دارای یک تشک ضخیم و پشتیبان 14 سانتی متر ، کاملاً اسپری است. شما همیشه می توانید این گزینه را برای یک تشک مخصوص جیب نیز به روز کنید.

مبل راحتی بلوفورد 3 نفره ما نمونه خوبی از مبل با این مکانیزم کشیدن است.مکانسیم این کاناپه مبل تخت خواب شو،از دو قسمت تاشو که به یک میله فلزی متصل است تشکیل می شود که هر دو به اندازه کافی قوی هستند که در استفاده مکرر از آن فرسوده نمی شود.

کاناپه مبل تخت خواب شوی آسان بازشو

کاناپه مبل تخت خواب شو با تشک آسان بازشو، کارایی بالایی دارد و همانطور که از نام آن پیداست ، استفاده از آن بسیار آسان است. مهمترین مزیت کاناپه مبل تخت خواب شو با تشک آسان بازشو این است که برای باز شدن آن دیگر نیازی به جا بجایی کوسن و بالشت ها نیست .ساز و روکش آسان باز این است که حتی لازم نیست کوسن ها را جدا کنید، کوسن ها به مبل وصل شده و هنگام باز یا بستن کاناپه  در آنجا می مانند.

مکانیزم باز شدن کاناپه مبل تخت خواب شوی آسان بازشو

شما  کاناپه مبل تخت خواب شوی آسان بازشو را از سمت پشت باز می کنید،که  از نوع خم کردن و کشیدن است. بنابراین ، شما می توانید آن را  در کمتر ازده ثانیه از کاناپه به تخت خواب تبدیل کنید. برای باز کردن تخت خواب ، کافی است که قسمت پشتی بالشت بالایی را به سمت جلو بکشید. تخت عملاً به خودی خود باز می شود. فقط یک حرکت ساده انجام شده است. این مکانیزم و پیکر بندی یک مرحله ای برای باز شدن کاناپه و تبدیل شدن به تخت خواب ،منحصربه فرد و تحسین بر انگیز است چرا که به لطف این مکانیزم پیچیده و حساب شده،راحتی و آسایش و کیفیت برای استفاده کنندگان حاصل شده است.

کاناپه مبل تخت خواب شوی سه نفره آسان بازشو

این کاناپه مبل تخت خواب شوی سه نفره ،از نوع مدلهای آسان بازشو و با ضمانت 15 ساله از شرکت سازنده همراه است.که دارای مکانیسم بسیار ساده است و تنها با یک حرکت باز می شود.این کاناپه مبل تخت خواب شو برای استفاده مداوم  ساخته شده است به طوری که سالیان سال بتواند مورد استفاده قرار گیرد.ما به شما این اطمینان را می دهیم کیفیت این محصول همانند یک تشک سنتی است که میتواند سال های متمادی برای شما کار کند.اما چگونه و با چه تمهیداتی؟فریم تشک دارای تخته های چوبی پشتیبانی مانند یک تخت سنتی است که نیروی وزن را کنترل می کنند و از تشک ضخیم با فناوری پاکتی استفاده می شود.

کاناپه مبل تخت خواب شوی مدل click clack

این کاناپه مبل تخت خواب شو،از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است چرا که یک مبل با یک تخت خواب اضافی نیست و در واقع یک تختخواب است که با خم شدن به کاناپه تبدیل می شود. در واقع تشک وجود ندارد زیرا که قسمت بالایی و زیرین مبل با می شود تا تخت خواب شود. بدون داشتن عنصر اضافه شده از تشک چوبی ، کاناپه مبل تخت خواب شوی مدل click clack ، یک گزینه شیک و ارزان برای خانه شما است.

مکانیزم کاناپه مبل تخت خواب شوی مدل click clack

نام عجیب و غریب این مکانیزم باز کردن از صداهای کلیک و کلاک ناشی می شود که عملکرد قفل هنگام تبدیل مبل به تختخواب ایجاد می کند. برای تبدیل ، فقط تشک را به جلو ببندید تا اینکه صدای  کلیک را بشنوید. سپس ، آن را به عقب تا کنید تا صاف شود.با استفاده از این طرح می توانید تختخواب را به سرعت و با خیال راحت به صندلی برگردانید. فقط قفل ها را رها کرده و خم کنید. مکانیسم دوباره به جای خود باز می شود و به شما اطلاع می دهد که قفل شده است. از آن نقطه ، صندلی از جایگاه خود نمی لغزد.

طراحی ساده و مینیمال کاناپه مبل تخت خواب شوی مدل click clack

این کاناپه مبل تخت خواب شو، نسبتاً سبک و جابجایی آن آسان است. با طراحی مدرن و مینیمالیستی آن ،برای ساده بودن آن از کوسن استفاده نشده است. این مدل کاناپه برای فضاهای کوچک مناسب است چرا که با طراحی ساده و کم حجم می توان از فضای اتاق حداکثر استفاده را برد.

ویژگی کاناپه مبل تخت خواب شوی مدل click clack

کاناپه مبل تخت خواب شوی مدل click clack برای صرفه جویی در هزینه ها و فضا طراحی شده است.این تیپ کاناپه ها برای عملکردشان بسیار محبوب هستند و کمتر در فضاهای لوکس و مجلل استفاده می شوند.برای داشتن چنین کاناپه ای با این قابلیت که در آپارتمان کوچک خود،مهمان شما بتواند شب را سپری کند لازم نیست هزینه گزافی متحمل شوید.

حال که با مکانیزم و نحوه عملکرد کاناپه مبل تخت خواب شو آشنا شدید،می توانید یک انتخاب مناسب داشته باشید.

روش شستشوی مبل تختخواب شو

استفاده از بهترین و مناسب‌ترین روش شستشوی مبل تختخواب شو بسیار مهم است. برای اینکه مبل‌ها همیشه مرتب و تمیز به نظر برسند، حتما گردگیری صحیحی داشته باشید. مبل‌ها را به خوبی گردگیری و جارو کنید و حتما لای درزها را نیز جارو کنید. بعد از جارو، حتما از برس برای دادن جلوه بهتر به مبل استفاده کنید.

از مبل‌های تخت خواب شو زیاد استفاده می‌شود (به خاطر ویژگی چند کاربردی آن). نشستن،خوابیدن، خوردن غذا و نوشیدنی روی مبل، خوردن تنقلات روی مبل و تماشای تلویزیون، بازی کردن کودکان، همه این موارد یعنی اجتناب ناپذیر بودن جلوگیری از لکه‌ها.

ممکن است بعد از یک روز کاری سخت ترجیح بدهید که غذای خود را هنگامی که به مبل لم داده‌اید، بخورید (که امیدوارم از این دسته از آدم‌ها نباشید)، که این خود باعث ریختن نوشیدنی و غذا روی مبل و در نتیجه لک شدن مبل می‌شود.

اگر کودکی در خانه داشته باشید که دیگر وضعیت مبل‌ها بسیار بحرانی‌تر می‌شود. آنها پر جنب و جوش هستند و از قوانین پاکیزگی پیروی نمی‌کنند. در نتیجه وجود کودکان در خانه باعث می‌شود، مبل‌ها زودتر و بیشتر کثیف شوند.

علاوه بر این حتی اگر شما وسواس زیادی روی تمیزی مبل تختخواب شو خود به خرج دهید و خانواده خود را به شدت برای استفاده از مبل کنترل کنید، باز هم نمی‌توانید به طور کامل از کثیف شدن مبل‌ها جلوگیری کنید. در نتیجه با توجه به وضعیت خانواده شما، شما نیاز خواهید داشت که هر چند مدت یکبار مبل‌های خود را تمیز کنید.

پیشنهاد اول ما برای شستن مبل، سپردن آن به متخصص این کار است. پس در صورت امکان برای شستشوی مبل‌های تختخواب شو، آن را به مراکز معتبر بدهید. آنها با توجه به اطلاعات و تجربه‌ای که دارند، از بهترین روش شستشوی مبل‌ تختخواب شو استفاده می‌کنند.

اما حادثه هیچ گاه خبر نمی‌کند و ممکن است بعد از سپردن مبلمان خود به یک مرکز معتبر برای شستشو، با ریختن یک لیوان نوشابه روی آن و یا افتاده تکه‌ای غذای چرب روی مبل، مجبور باشید خود دست به کار شوید و از یک روش شستشوی مبل تختخواب شو برای از بین بردن لکه‌ها، استفاده کنید. اگر شما به هر دلیلی ترجیح می‌دهید که خودتان مبلتان را تمیز کنید، با ما همراه باشید.

نکات مهم برای تمیز کردن مبل

  • اگر بر اثر ریختن نوشیدنی یا غذا و یا هر دلیل دیگری مبل شما دچار لکه شد، آن را همان لحظه تمیز کنید. تمیز کردن لکه‌های قدیمی بسیار سخت خواهند بود.
  • حتما قبل از تمیز کرد مبل تختخواب شو، آن را کامل گردگیری و جارو کنید، غبار و گرد و خاک را به طور کامل محو کنید و درزها را نیز فراموش نکنید.
  • اگر جنس بدنه یا پایه‌های مبل شما از چوب است، حتما دقت کنید که آب یا مواد شوینده به چوب‌ها نریزد. خیس شدن چوب باعث می‌شود که به مرور زمان چوب‌ها پوسته پوسته و بعد از مدتی دچار ترک شود.
  • همراه بعضی از مبل‌ها کاتالوگ یا یک بروشور به شما تحویل داده می‌شود که حتما آن را مطالعه کنید. در این بروشورها اطلاعات زیادی درباره انتخاب بهترین روش شستشوی مبل تختخواب شو، وجود دارد. شستشو بعضی از پارچه‌ها حتی با آب ممکن است باعث آسیب به آنها شود. علائم اختصاری که روی کاتالوگ مبل‌های تختخواب شو می‌باشد، مشخص می‌کند که آیا می‌توانید از آب برای شستشو استفاده کنید، دمای آب چند درجه باشد، چه نوع شوینده‌ای مناسب‌تر است و…
  • اگر مبل کاتالوگ نداشت، فروشنده اطلاعات لازم را هنگام خرید در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • بهتر است برای تمیز کردن مبل از اسفنج استفاده کنید. بهترین نوع اسفنجی که شما می‌توانید استفاده کنید، یورتان است که از اسفنج‌های معمولی سنگین‌تر است.
  • تمیز کردن بیش از اندازه مبل با مواد شوینده، به مبل آسیب می‌زند. پس در شستشو مبل تختخواب شو خود زیاده‌روی نکنید.
دکمه بازگشت به بالا