جامعه

اینتر می‌خواست ثابت کند از ما بهتر است

استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان برتری در دربی مقابل اینتر را مهم توصیف کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، میلان امشب با از دست دادن موقعیت های گلزنی قابل توجهی با نتیجه 2-3 از سد اینتر گذشت و خود را به عنوان اولین مدعی کسب اسکودتو در این فصل معرفی کرد.

استفانو پیولی، سرمربی باتجربه روسونری در پایان بازی مدعی شد که اینتر می خواهد برتری خود را در این دربی ثابت کند اما بازیکنان میلان در 70 دقیقه نمایش درخشانی از خود به نمایش گذاشتند.

استفانو پیولی گفت: عملکرد این بازیکنان همچنان مرا شگفت زده می کند و من سرمربی خوش شانسی هستم که این افراد را در تیمم دارم. ما در دربی بازی را درخشان خواندیم و در دوئل توپ خوب بودیم. اینتر به چند دلیل می خواست ثابت کند که تیم بهتری از ما است. بازی مهمی بود و 70 دقیقه مثل یک تیم بزرگ بازی کردیم.

مطمئن بودم که با دو مهاجم سرعتی بازی می کنند و ترجیح دادیم منتظر آنها باشیم اما از دوئل های تک به تک با قدرت بیرون آمدیم. اینتر در حملات عمیق بسیار قوی است، اما ما به این تیم فرصت گلزنی زیادی ندادیم. این دربی بازی مهم و درگیری مستقیم بود و حالا بازی بزرگ تری در پیش داریم.

آیا او دوباره در لیگ قهرمانان اروپا ظاهر خواهد شد؟ علاوه بر این، با تجربه مرحله گروهی سال گذشته لیگ قهرمانان اروپا خیلی پیشرفت کرده ایم. این مسابقات نیاز به تمرکز زیادی دارد. سالزبورگ تیم بسیار خطرناکی است و باید برای رویارویی با این تیم کاملا آماده باشید.

پتانسیل سوزان رافائل لیائو؟ او بازیکنی با استعداد و پسر باهوشی است. همچنین باید به جوانان فرصت اشتباه داده شود و هدف ما این است که رافائل را در شرایط مناسب برای ضربه زدن در طول مسابقه قرار دهیم.

درخشش مایک مانیان در دروازه؟ عملکرد او دیگر من را شگفت زده نمی کند و او یک دروازه بان بزرگ و یک فرد بزرگ است. ما بازیکنان سطح بالایی داریم و قدرت تیم ما مدیون همین بازیکنان است. خوشحالم که این پیروزی را با هواداران روسونری به اشتراک می‌گذاریم و سعی می‌کنیم بالاتر از توانایی‌های خود عمل کنیم و در بازی‌های بعدی برای برتری تلاش کنیم.»

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا