خبرهای کلی

اخبار ورزشی 14:30 سه شنبه 2 اردیبهشت 2016

براساس پایگاه اطلاع رسانی رویداد برتر ،

مهمترین عناوین اخبار ورزشی ساعت 14:30 امروز به موارد زیر اختصاص داده شده است:

* پس از تلاش فراوان ، فدراسیون والیبال رسما قرارداد ایگور کولاکوویچ را فسخ کرد و جلسه گروه مشاوره کاری تیم ملی والیبال با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد.

* بانوی المپیک بانوی تیراندازی نیز تمرینات خانگی خود را دنبال می کند.

وزیر ورزش و جوانان پس از توافق با پیشنهاد فدراسیون کشتی ، دکتر را منصوب کرد. سهراب کیهانی به عنوان عضو هیئت مدیره فدراسیون کشتی.


جشنواره فرهنگی المپیک توکیو که برای امسال برنامه ریزی شده است ، لغو شده است. شیوع ویروس تاج منجر به چندین هفته فوری در ژاپن و بسته شدن بسیاری از مکان های المپیک شده است.


براساس برخی گزارش های رسانه ای ، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در نظر دارد به تعویق انداختن لیگ قهرمانان قاره قدیمی در اوت و سپتامبر. همچنین با هماهنگی فیفا ، مسابقات مقدماتی موکول شده برای جام جهانی 2022 – آنلاین و آبان – برگزار می شود.


به گزارش رویداد برتر ، دولت اسپانیا 10.9 میلیون یورو به باشگاه ها و ورزشکاران آسیب دیده در دوران کرونا اهدا خواهد کرد. این کمک در قالب صندوق اضطراری استفاده می شود.


فدراسیون فوتبال کره جنوبی به همه تیم های فوتبال خود اجازه داده است که تمرین را از سر بگیرند و بازی های پیش فصل را انجام دهند. به دلیل شیوع ویروس Corona ، فصل جدید فوتبال کره جنوبی برای دو ماه آینده به تعویق افتاده است.


رودولفو تاوانا – نماینده سری آ در کمیسیون تاجگذاری کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال ایتالیا استعفا داد. به گزارش ره ورزشی ، مخالفت با شروع رقابت های سری آ به عنوان دلیل استعفا ذکر شده است.


همچنین ، تورین ، سامپدوریا ، بولونیا ، پارما ، اسپال ، برسیا و اودینزه مخالف از سرگیری بازی های سری آ در این فصل هستند. هفت باشگاه به دلیل خطر ابتلا به کرونا ویروس تمایلی به ادامه رقابت ندارند.


فدراسیون والیبال برزیل لیگ قهرمانان کشور را در فصل 20-2099 اعلام کرد بدون اعلام قهرمان پس از یک کنفرانس ویدئویی. ایتالیا ، لهستان و فرانسه لیگ های والیبال خود را قبلاً بسته اند.آندرس اینیستا ، هافبک اسپانیایی ویزل کوبه ، اعلام کرد که او دو تا سه سال دیگر بازی خواهد کرد ، اما بعد از خداحافظی از فوتبال ، او را مربی می کنم. آن است.

* برخی از فوتبالیست های کشورمان اقلام بهداشتی را در یکی از مناطق جنوبی تهران توزیع کردند.

* تولیسو به اینتر پیوست ، تلاش منچستریونایتد برای امضای عزیمت جیدون سانچو و اریک آبیدال از بارسلونا در حاشیه فوتبال جهان.

دکمه بازگشت به بالا