هنر و فرهنگ

دو رویداد بزرگ فرهنگی اردیبهشت ماه در مازندران برگزار می‌شود

رویداد برتر/مازندران مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران از برگزاری دو رویداد بزرگ فرهنگی در اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: جشنواره “نوجوان مازنی” در محمودآباد و کنگره بزرگ آیت‌الله کوهستانی دو رخداد دیگر فرهنگی استان در بهار امسال است.

به گزارش ستاد خبری و اطلاع رسانی نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی استان مازندران، حسین جوادی در آیین اختتامیه نمایشگاه بزرگ کتاب، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب و قرآن اتفاق بسیار بزرگی در استان بوده و قطع به یقین بیشتر به این دست اقدامات فرهنگی نیاز داریم.

وی افزود: تقویت ارتباط دستگاه فرهنگی یکی از برنامه‌های اصلی نمایشگاه کتاب بود که در این مدت رقم خورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های فرهنگی استان از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، کتابخانه‌های عمومی، بنیاد شهید، کانون پرورش فکری، اداره کل آموزش و پرورش و شهرداری مرکز استان در این مدت تلاش‌های مناسبی انجام دادند.

جوادی اضافه کرد: انتظار داریم که شهرداری در راستای تداوم همکاری با ارشاد زمینه‌ای فراهم کند که کتاب‌های منتشر شده در تبلیغات محیط شهری دیده شود.

وی با اشاره به همکاری بسیار مناسب رسانه‌ها در برگزاری این نمایشگاه، گفت: پوشش رسانه‌ای فوق العاده از برپایی نمایشگاه کتاب و قرآن نشان از الفت اهالی خبر با کتاب دارد و شایسته قدردانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ارتباط با جشنواره بزرگ نوجوان مازنی، گفت: دو هزار و ۸۰۰ نوجوان مازندرانی در این جشنواره آداب و رسوم استان را به زبان محلی معرفی کردند که اختتامیه آن ۶ اردیبهشت ماه با حضور معاون وزیر ارشاد برگزار می‌شود.

جوادی همچنین در ارتباط با برگزاری کنگره آیت‌الله کوهستانی در بهشهر، یادآور شد: مراسم اختتامیه این کنگره با حضور آیت الله نوری همدانی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا