خبرهای کلی

افزایش ترافیک خودرو در تهران؛ علل و عوامل


گزارش هایی با استناد به بانک اطلاعاتی رویداد برتر.

گودرزی به برنامه بحث و گفتگوی اجتماعی رویداد برتر گفت: “طبیعی است که با پایان تعطیلات نوروز و بازگشت سازمان ها و سازمان های بخش خصوصی شاهد افزایش ترافیک در تهران باشیم.”

افزایش ترافیک خودرو در تهران؛ علل و عوامل
وی با اشاره به سهم 25 درصدی در دسترس بودن اتوبوس و استفاده از خودروهای شخصی در تهران امروز ، افزود: کاهش زمان برنامه حمل و نقل در تهران و استفاده کمتر از افراد در مترو و اتوبوس های شهری از دیگر عوامل است.
گودرزی گفت: امروز افزایش ترافیک عمدتا در بزرگراه ها و معابر مشاهده می شود.

رئیس کمیته اجتماعی و انضباطی ستاد ضد انحصاری استان تهران با اشاره به مشارکت 95 درصدی اتحادیه های صنفی در طرح مسافت های اجتماعی با تعطیلی ، افزود:
گودرزی اظهار داشت: تاکنون بیش از هزار و 881 کلاس تخلف پلمپ شده است ، بیش از هزار و 128 دستگاه خودرو تحت اجرای قانون قرار گرفته و 40 دستگاه خودرو نیز طی یک ماه مصادره شده اند.

وی افزود: دستورالعملهای مربوط به فعالیت ادارات و سازمانها با حداکثر ظرفیت یک سوم به کلیه استانداران کشور تحویل داده شده است و از فردا ، یکشنبه این دستورالعمل ها به ادارات و سازمان های خصوصی تحویل داده می شود.

قائم مقام وزیر بهداشت با اشاره به اینکه هنوز نتوانسته ایم با بیماری کوروی ویروس در کشور مبارزه کنیم و در حال حاضر در حال مدیریت آن هستیم.
دکتر حریریچی با اشاره به اینکه طرح مسافت اجتماعی تا 10 آوریل به طول خواهد انجامید ، افزود: متأسفانه امروز شاهد برعکس و حضور مردم در خیابان ها به ویژه در تهران بودیم.

افزایش ترافیک خودرو در تهران؛ علل و عوامل

وی در مورد اهمیت اجرای دقیق برنامه مسافت اجتماعی در کشور ، اظهار داشت: ادامه این طرح باید به صورت خردمندانه انجام شود تا بتواند فعالیت اقتصادی و مبارزه با تاج را ادامه دهد.

وی گفت: “امروز شاهد کاهش تعداد مبتلایان به کروناویروس در کشور هستیم ، اما این بدان معنا نیست که ویروس کنترل می شود و مردم هنوز هم باید مراقب باشند که آلوده نشوند.”


تمامی نوشته های سایت بر پایه سامانه آنلاین، اقدام به خبررسانی می نماید، به همین خاطر مسوولیت تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و سامانه آنلاین رویداد برتر هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا