خبرهای کلی

افزایش ترافیک خودرو در تهران؛ علل و عوامل


گزارش هایی با استناد به بانک اطلاعاتی رویداد برتر.

گودرزی در مورد برنامه بحث و گفتگوی اجتماعی رویداد برتر گفت: “طبیعی است که با پایان تعطیلات نوروز و بازگشت سازمان ها و سازمان های بخش خصوصی شاهد افزایش ترافیک در تهران باشیم.”

افزایش ترافیک خودرو در تهران؛ علل و عوامل
وی با اشاره به سهم 25 درصدی در دسترس بودن اتوبوس و استفاده از خودروهای شخصی در تهران امروز ، افزود: کاهش زمان برنامه حمل و نقل در تهران و استفاده کمتر از افراد در مترو و اتوبوس های شهری از دیگر عوامل است.
گودرزی گفت: امروز افزایش ترافیک عمدتا در بزرگراه ها و معابر مشاهده می شود.

رئیس کمیته اجتماعی و انضباطی ستاد ضد انحصاری استان تهران با اشاره به مشارکت 95 درصدی اتحادیه های صنفی در طرح مسافت های اجتماعی با تعطیلی ، افزود:
گودرزی گفت: تاکنون بیش از هزار و 881 کلاس تخلف پلمپ شده است ، بیش از 1212 وسیله نقلیه تحت اجرای قانون قرار گرفته اند و 40 دستگاه خودرو نیز طی یک ماه مصادره شده اند.

وی افزود: دستورالعملهای مربوط به فعالیت ادارات و سازمانها با حداکثر ظرفیت یک سوم به کلیه مدیران کشور تحویل داده شده است و از فردا ، یکشنبه این دستورالعمل ها به ادارات و سازمانهای خصوصی تحویل داده می شود.

قائم مقام وزیر بهداشت با اشاره به اینکه هنوز نتوانسته ایم با بیماری کوروی ویروس در کشور مبارزه کنیم و در حال حاضر در حال مدیریت آن هستیم.
دکتر حریریچی با اشاره به اینکه طرح مسافت اجتماعی تا 10 آوریل به طول خواهد انجامید ، افزود: متأسفانه امروز شاهد برعکس و حضور مردم در خیابان ها به ویژه در تهران بودیم.

افزایش ترافیک خودرو در تهران؛ علل و عوامل

وی در مورد اهمیت اجرای دقیق برنامه مسافت اجتماعی در کشور ، اظهار داشت: ادامه این طرح باید به صورت خردمندانه انجام شود تا بتواند فعالیت اقتصادی و مبارزه با تاج را ادامه دهد.

وی گفت: “امروز شاهد کاهش تعداد مبتلایان به کروناویروس در کشور هستیم ، اما این بدان معنا نیست که ویروس کنترل می شود و مردم هنوز هم باید مراقب باشند که آلوده نشوند.”


انتشارات سایت بر اساس سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار محتوا می نماید، بنابراین مسوولیت این نوشته از سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و سایت رویداد برتر هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا