خبرهای کلی

ضرورت برنامه ریزی برای کاهش تصادفات رانندگی در مازندران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، آیت الله محمد باقر محمدی منجر وی در دیدار با فرمانده ترافیک استان ظهر چهارشنبه با اشاره به نقش و جایگاه پلیس در ایجاد ایمنی راه‌ها ، افزود: پلیس از جمله روزها در بحرانهای مختلفی قرار دارد. Coronograph و ایجاد امنیت در طول انتخابات همواره در حل بحران های مربوطه و ارائه خدمات مناسب مؤثر بوده است. از خودش را ترک کرده است.

وی اظهار داشت: علی رغم کاهش ترافیک جاده ای در سال جاری ، پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران تلاش خوبی را برای کاهش وقوع تصادفات جاده ای و غنی سازی فرهنگ عمومی انجام داده است. در Vray مشاوره امنیتی لازم است Brnanh قابل تنظیم مناسب و اصولی در سطح استان.

نماینده ولی فقیه در استان بر خود پاکسازی و افزایش سطح معنوی پلیس تأکید کرد و اظهار داشت: و آنها اعتقادات مذهبی و افق معنوی خود را افزایش می دهند که این امر می تواند سلامت خانواده پلیس را بهبود بخشد.

آیت الله منجر وی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان ، از پلیس خواست که توجه بیشتری به کاهش بحران های جاده ای از جمله حوادث و ایجاد امنیت داشته باشد و افزود: این ماه شامل آنها خواهد شد.

سرهنگ باقری فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی استان نیز از وضعیت این فرمان در طول روز خبر داد. Coronograph و او روزهای نورپردازی را ارائه داد و گفت: در ماههای آخر به ویژه در ایام Coronograph در هنگام تشکیل کارگروه های تخصصی تلاش شد تا برنامه ای ایجاد شود قابل تنظیم برای کاهش حوادث کار درست انجام دهید.

دکمه بازگشت به بالا