استان ها

یک سوم راه های استان سمنان نیاز به بازسازی دارد

شاهرود – یکی از مواردی که در کاهش تصادفات و بهبود خدمات حائز اهمیت است بهبود راه ها ، جاده هایی است که بیش از یک سوم در استان سمنان و البته کمبود بودجه برای فصل مشترک آنها است.

خبرگزاری آنلاینگروه مشروط: بیش از 60٪ از جاده هزار کیلومتری بین تهران و مشهد در استان سمنان واقع شده است. قسمت قابل تحمل این است که یک سوم از این جاده ها نیاز به بازسازی دارند و به چندین ده میلیارد میلیارد دلار اعتبار نیاز دارد.

هزینه ساخت و یا بهسازی هر کیلومتر از جاده در استان سمنان هر روز با افزایش قیمت رو به افزایش است از طرف دیگر ، طبق گفته مدیران راه و حمل و نقل در استان سمنان ، نوسازی ماشین آلات راهسازی به اعتبارات میلیاردی نیاز دارد. به ویژه نگهداری جاده ، معادله سه بعدی ایجاد می کند که نیاز به مدیریت قوی دارد.

در بین کلیه موارد مربوط به راه و ترابری ، اما از بین بردن نقاط حادثه خیز ، کمک به مردم برای بازگشایی معابر در صورت بروز حوادث و همچنین اجرای ایمن پروژه ها ، بیشتر مدیریت راه را در استان سمنان پیچیده تر می کند. در سالهای اخیر موارد بسیاری از تصادفات رخ داده است که در جاده مقصر شناخته شده اند و یا براساس گزارش پلیس ، نیمی از خطاها در جاده قرار داده شده است ، بنابراین طبق برخی منابع ، بسیاری از مدیران راه و حمل و نقل شهری به دنبال جواب در دادگاه هستند.

کد N1927372

دکمه بازگشت به بالا