خبرهای کلی

باران مهمان ارتفاعات استان سمنان شد/ وزش باد در غالب نقاط – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، نقشه های هواشناسی نشان می دهد از امروز جمعه رعد و برق و باران در برخی از ارتفاعات استان سمنان به ویژه شاهرود ، دامغان و مهدیشهر مشاهده می شود و امروز و فردا در بیشتر استان وزش باد شدید پیش بینی می شود.

بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد که امروز شرایط آب و هوایی پایدار خواهد بود و در ساعات آینده دمای هوا افزایش می یابد ، اما در ارتفاعات خاص ممکن است رگبار و رعد و برق نیز رخ دهد. این شرایط تا فردا شنبه باقی خواهد ماند.

در سمنان پیش بینی هوا با وزش باد شدید همراه است و دمای هوا تغییر نمی کند ، در اواسط دامنه ، حداکثر و حداقل دمای هوا بالای 33 و 22 درجه است ، پیش بینی آب و هوا برای امروز و فردا صاف یا کمی ابری یا تا حدی است. در عرض چند ساعت باد شدید و ابری می وزد.

آسمان شاهرود آفتابی است اما در ارتفاع تابستانی این شهر احتمال طوفان در ساعات آینده وجود دارد. دمای هوا 18 درجه ، حداکثر و حداقل دما 30 و 16 درجه بالای صفر است. پیش بینی شد

آسمان صاف دامغان باد شدیدی دارد. در سرزمین یکصد دروازه ، حداکثر و کمترین دمای هوا بالای 32 و 18 درجه بالای صفر است و در برخی مناطق احتمالاً شاهد رگبارهای پراکنده هستیم. همچنین باید گفت که شرایط فعلی باد است و تغییری ایجاد نمی کند. در دمای اتاق تا فردا شنبه ادامه دارد.

آسمان میامی صاف است و حداکثر و حداقل دما در ساعات آینده بیش از 32 و 17 درجه خواهد بود. هیچ پدیده جوی خاصی در این شهر مشاهده نمی شود ، اما در رضوان و کالپوش در بسطام و بی احترامی شرایط مشابهی وجود دارد.

در گرمسار و ایوان کی آسمان آفتابی است و در ساعات آینده و حتی شنبه ها دمای هوا چند درجه افزایش می یابد. تا روز جمعه آب و هوای خاصی در این شهرها وجود ندارد. در این دو شهر همسایه غربی انتظار می رود در ساعات آینده باد.

به طور کلی ، دو پدیده از جمله باد و رعد و برق پراکنده در مناطقی از استان سمنان مانند شاهرود ، دامغان ، مهدی شهر و شهمیرزاد و شمال و غرب میامی پیش بینی می شود. در سایر مناطق استان سمنان ، هوای پایدار با احتمال وزش باد شدید. خواهیم دید.

در استان سمنان ، همه جاده ها به غیر از محور بدون درز هستند اولنگ در شاهرود سایر محورهای مواصلاتی از اتومبیل و مسافر پذیرایی می کنند.

دکمه بازگشت به بالا