هنر و فرهنگ

تصویربرداری سریال «خانه امن» از سر گرفته شد

مجموعه ای از تصاویر “امنیت خانه” مطابق با دستورالعمل احمد معظمی و تهیهکنندگی ابوالفضل صفری در اطراف برای نجات او از نقطه.

انتقال اخبار به نقل از سیمافیلم و غیره ابوالفضل صفری – هماهنگ کننده این سری درباره از سرگیری انتشار این مجموعه گفت: “خانه امن” پس از وقفهای که از آغاز تخلیه کرونا در روند تجسم در … مطابق با پروتکل های سلامت و پزشکان در محل نشان داده شده در شکل.

او ادامه داد: تا به امروز عکس از این سری به مرز ۵۰ درصد است.

بر اساس این گزارش “خانه امن” برای حسین ترابنژاد مسئول پیشرو در حمایت از طرح, مرتضی اصفهانی نوشت.

حمیدرضا پگاه ، سیم کارت-تیرانداز, Adobe صفری و رک و پوست کنده, زندگی, از جمله بازیگرانی است که در حال حاضر در مقابل دوربین معظمی احمد رفته بود.

“ایمنی در خانه” برای چند ماه گذشته در شهرهای مختلف این کشور از تصور است. این مجموعه ای از ایده های در مورد گروه فیلم و سریال چشم انداز, مرکز فیلم.

بر اساس این اخبار سری تم, ضد جاسوسی و ایمنی برگزار شد و در تهدید داعش و کیفیت طراحی از کشورهای غربی کمک های مالی به این منطقه در یک گروه تروریستی از مشاغل است.

عوامل مجموعه تلویزیونی “خانه امن” تولید کننده: آرم, Safari و غیره. کارگردان: احمد معظمی ، مشاور پروژه: مرتضی اصفهانی مدیر تولید, مدیر عامل متولی ، مدیر: احمد سایت گودرزی مربی مدیر: مرتضی داوری ، مدیر: پری با ناهیدپور برنامه ریزی مدیر: سید جواد حسینی ، جلوه های ویژه بصری: مهدیار سزاوار است. طراح تبدیل: Mohammad Reza Maleki., طراح لباس: آگرین در بد کار می کنند. طراح صحنه و لباس: آهنگرانی گفت: صدابرداری استاد راهنما: M. تنها در … عکاس: سمیرا بختیاری ، مدیر تدارکات: فرید خضرایی.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا