خبرهای کلی

خرید رپورتاژ ارزان، بهترین شیوه تبلیغات اینترنتی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

خرید رپورتاژ چه مزیتی دارد؟

ما می‌توانیم با خرید رپورتاژ از یک سایت و یا وبلاگ، علاوه بر معرفی خدمات و محصولات خود در سایت مورد نظر، کاربران را از طریق درج لینک در بطن محتوا به سایت خود هدایت کنیم. اغلب سایت‌های میزبانی رپورتاژ، اجازه درج لینک‌های فالو را نیز به کاربران می‌دهند و همین امر باعث تاثیر بسیار بسیار بالای رپورتاژ در مبحث سئو و افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجوگر و خصوصا گوگل خواهد شد.

خرید رپورتاژ دائمی می‌باشد یا موقتی؟

این بستگی به استراتژی و مدت زمان فعالیت سایت میزبان دارد. اما اغلب سایت‌ها و منابع درج رپورتاژ آی آر سوشال، کلیه رپورتاژها را بدون محدودیت زمانی درج می‌نمایند و تا زمانی که سایتها در حال فعالیت باشند، رپورتاژهای شما نیز در سایت موردنظر در حالت انتشار قرار خواهند گرفت. همچنین شما قادر به درج لینک حداکثر سه لینک در رپورتاژ خود خواهید بود.

رپورتاژ با کیفیت و معتبر باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

  • یک متن یونیک و یکتا داشته باشد.
  • در یک منبع معتبر و مورد اعتماد گوگل درج گردد.
  • در سایت های اسپم یا سایتهایی که پر از رپورتاژهای حاوی لینک هستند درج نشود.
  • دارای قابلیت درج لینک‌های فالو باشد (با توجه به استراتژی احتمالی سئوی شما، امکان درج لینک به صورت نوفالو نیز جهت طبیعی سازی فرآیند لینکسازی قابل انجام خواهد بود).
  • منبع درج رپورتاژ آن فعال بوده و به صورت مکرر با مطالب بدون لینک به روز رسانی گردد.

جهت خرید رپورتاژ از کجا باید شروع کرد؟

کافیست متن رپورتاژ خود را که حداقل شامل 500 کلمه‌ است در یک فایل word تهیه و پس از آپلود، لینک آن را در فرم سفارش وارد نمائید. در نظر داشته باشید، به تعداد رپورتاژهایی که سفارش خواهید داد نیازمند متن رپورتاژ یکتا و یونیک هستید. آی آر سوشال از انتشار رپورتاژ با متون تکراری معذور است. همچنین لازم است حداقل 3 کلمه کلیدی و لینک یا لینک‌های مورد نظر خود را در فرم سفارش وارد نمائید. در صورتی که تمایل دارید، می‌توانید درج محتوای یونیک را به آی آر سوشال بسپارید. کلیه محتواها توسط تیم به دو صورت نگارش از صفر و یا توسط اسپینرهای هوشمند (به انتخاب شما) ایجاد و برای شما ثبت خواهند شد که به صورت کاملا یونیک بوده و در نتیجه تاثیر بسیار بالایی در افزایش اعتبار رپورتاژ شما خواهند داشت و شما تنها کافیست اقدام به ثبت سفارش و معرفی کلمات کلیدی و لینک‌های مورد نظر خود نمائید.

انواع سایت جهت ثبت رپورتاژ آگهی معتبر

منابع درج رپورتاژ زیادی جهت خرید رپورتاژ آگهی شما وجود دارند که برخی از آنها عبارتند از:

  • درج رپورتاژ در سایت های خبری
  • درج رپورتاژ در سایت های مجله ای و سرگرمی
  • درج رپورتاژ در سایت های تخصصی
  • درج رپورتاژ در وبلاگ های قدرتمند و فعال پارسی

هر کدام از منابع فوق ویژگی‌های خاص خود را دارا هستند و در مواردی همچون هزینه ثبت و میزان اثرگذاری و سرعت اثرگذاری تفاوت دارند. با توجه به استراتژی که در نظر دارید می‌توانید یکی از موارد را جهت ثبت رپورتاژ خود انتخاب نمائید.

منبع: https://irsocial.net[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا