خبرهای کلی

رفع نگرانی دانش آموزان و والدین از امتحانات

با توجه به پایگاه اطلاع رسانی رویداد برتر

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز جمعه در گفت و گو با وزیر آموزش و پرورش ، مدرسان و معلمین کشور که علی رغم تلاش و کوشش ، علیرغم مشکلات ناشی از شیوع تاج ویروس ، تعلیمات را تعطیل نکردند و شعار: “تعطیلی مدرسه آموزش نیست. وی گفت: استفاده از فضای مجازی و یادگیری از راه دور برای ادامه روند آموزش دانش آموزان بسیار مهم است.
رئیس جمهور همچنین بر لزوم استفاده از تجربیات به دست آمده در ماه های اخیر در زمینه یادگیری از راه دور و اطمینان از اثربخشی برنامه ها و بستن شکاف ها در آموزش شخصی و فضای مجازی مبتنی بر آماده سازی برای آغاز سال تحصیلی آینده تأکید کرد. او می دانست.
آقای روحانی گفت: مراکز آموزش و معلمان باید دسترسی به کیفیت و آموزش کامل را برای همه دانش آموزان فراهم کنند و برای جلوگیری از قطع شدن دانش آموزان و محرومیت از فرصت های یادگیری باید برنامه ریزی هایی با دقت انجام شود.
رئیس جمهور به عنوان پیشرفت های مثبتی از دخالت چندین خانواده در آموزش فرزندان خود و مشارکت فعال دانش آموزان در فرایند یادگیری و همچنین کارکنان معلمان و کارکنان مدرسه که برای حل مشکلات و پاسخ به سؤالات دانش آموزان در هفته های اخیر کار می کنند ، یاد کرد. وی گفت: سعی در بهبود وضعیت تحصیلی دانش آموزان و کیفیت آموزش دارد.
آقای روحانی گفت که کورونا هنوز تمام نشده است و ما باید در آینده برای زندگی با این بیماری آماده باشیم. وی گفت: “آموزش باید برنامه های لازم را برای سال تحصیلی آینده ایجاد کند و فعالیت های آموزشی را با کرونا انجام دهد و وضعیت وزارت بهداشت را بررسی کند تا پروتکل های لازم را برای تأیید به مرکز ملی کرونا تهیه و ارسال کند.
رئیس جمهور به وزیر آموزش و پرورش با همکاری وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی دستور داد كه مراحل مراكز بهداشتی را در مراكز آموزش انجام دهند تا معاینات شخصی در مقاطع معینی از آموزش انجام شود به گونه ای كه دانش آموزان و والدین آنها هیچ گونه نگرانی و نگرانی نداشته باشند. روی نگرانی های آنها تمرکز کنید.
در این مصاحبه ، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش گزارشی کامل از روند آموزش دانش آموزان با استفاده از تلویزیون و فضای مجازی و همچنین روش هایی مانند مدرسه تلویزیونی ، شبکه آموزش دانشجویی (شاد) ، تهیه و تحویل بسته های آموزشی خودآموز ارائه داد. و همچنین حفظ ساعتهای شخصی عیب یابی را ارائه دادند.
وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: علی رغم شیوع بیماری کورون ویروس ، آموزش و آموزش مهم در کشور به دلیل تلاش مدرسان و معلمان کشور قطع نشده است و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در طی امتحانات شخصی مطابق با تمام پروتکل های بهداشتی عمل کنیم. دانش آموزان و والدین آنها لازم نیست نگران سلامتی خود باشند.

دکمه بازگشت به بالا