خبرهای کلی

زلزله دماوند و درسی از رخدادهای قبلی برای تهران

چه زمانی که آن اتفاق افتاد 29 آذر96 اردک وحشی با قدر 5 صورت گرفت و در موقعیت های شبیه به این در وحشت و دست پاچه مردم و در یک ساعت و ودقایق اصلی روز19 اردیبهشت99 در تهران رخ داده است مراحل زیر را انجام روزه نمی شد انجام می شود ؟ اگر در روز اول پس از زلزله 29-9-1396 وحشی, اردک غرب تهران بازگشت و…. ما می بینیم که همان توجه به موضوع زلزله به خصوص زلزله در تهران, که در آن, آنها, اما مهم ترین چیز این است که هنگامی که دانشمندان برای نظارت بین بردن زلزله در تهران در سوالات و مردم است. حداکثر یک هفته پس از زلزله یک اردک وحشی, صدایی در رسانه ها شنیده می شود و پس از هفه است که آن را برای تلفن های موبایل مانند آن را فراموش شده!: به این پیشنهاد و همچنین آخرین دستاوردهای علمی و گرايش لرزه خیزی تهران, ایران) پس لطفا نگه داشتن در ذهن است که

– بررسی رویداد های رخ داده در گذشته و موجود در زئوفیزیکی در منطقه تهران و اطراف آن مقايسه لرزه خیزی و لرزه خیزی تاریخی دستگاه آن است که تنش زمین و زیرساخت و بالاتر در دسترس در شمال, شمال, شرق, غرب و جنوب شرق تهران ظاهر احتما اینکه آیا این واقعیت است که عدم وجود لرزه ای لرزه ای است که فرآیند تخصصی حداقل با قدر 7 را نشان می دهد. برای ارائه به احتمال زیاد زمان وقوع این حوادث با حداقل هزینه و بودجه کافی هوا من می توانم در یک بررسی دقیق تقریبا غیر ممکن خواهد بود.

مقايسه لرزه خیزی لرزه خیزی تاریخی از این دستگاه نشان می دهد که میزان تغییر شکل زمین لرزه زا در مناطق شمال تهران بسیار مهم است. پس از زلزله در سال 1830 است Demavend در غرب شراب بر روی نقشه. شراب در شمال تهران و گسلهای از کهریزک و غیره پرند رباط کریم، و گسل گرمسار-ایوانکی از 190 سال های گذشته همواره رخ داده است و این موضوع نشان می دهد که سطح خطر این نقص باید به رسمیت شناخته شده به عنوان ما انجام دهد.

در فصل اول این مطالعه بر اساس تجزیه و تحلیل و پهنه بندی خطر زمین لرزه در این منطقه از تهران با رهبری این نویسنده در سال 1383. تحقیق پروژه تکمیل شد. در بخش دیگری از این مطالعه تجزیه و تحلیل مدل سازی حرکت سریع زمین گسنره از گروه تماس در حل و فصل در سال 1384. سال از پروژه تحقیقاتی دیگر را به انجام این حمله است. در مرحله سوم ، ایجاد خلاصه پیشیابی خطرات بالقوه از زلزله و تهیه نقشه های لرزش زمین لرزش یک نقشه از 1388 تا 1392 ، معرفی برنامه ریزی شده از سیستم های اطلاع رسانی بی درنگ سال آینده و طراحی اولیه خود را در سال 1392 1396 کار می کنند.

– زمین لرزه کوچک در مورد Demavend و همچنین با توجه به طبیعت آتشفشانی مخروطی فقط اتفاق می افتد در توجه خود قرار می دهد معمولا تمرکز توجه نمی افتد. آتشفشان Demavend می تواند منجر به زلزلهیی در گسلهای در چشم و نه ترس از این گسل در شمال تهران و مشا و…. لار و…. می داند لاسم و غیره کندوان ، ایوانکی و… که aktiviziruyutsya که فعال شدن گسل از نقطه نظر تئوری ثابت و آتشفشان می تواند باعث سوزش و منفی و چه فعالیت های خود را و وقوع زمین لرزه. اثرات زیادی آتشفشان Demavend در گسلهای دولت توجه به مردم چرا که در مورد تاثیر آن در فوران آتشفشان, در, خطا, برای هشدار دادن است اتفاق می افتد. مسئله این است که پس از انتشار آن تاثیر فوران آتشفشان بر روی گسلهای است که اتفاق می افتد این است که در سیستم آتشفشان و چه ریتمی می تواند باعث تحریک گسلهای مورد آن ؟ بر اساس یافته های این مطالعه این است که برای استفاده موقت اقدام فوران آتشفشان کوه دماوند با زلزله بزرگ از مسائل مهم. به نظر می رسد که فعالیت آب تحریک وقوع زلزله های قوی موثر است برای ظاهر زلزلههایی در کوتاه ترین زمان ممکن و همچنین با توجه به این واقعیت است که آن را البته به این سوال در اصل این اثبات است. در ارتباط با پیدا کردن از دماوند از نقطه نظر سیستم, در, زمین شناسی فعال است امکان فعال سازی Demavend در آینده, اما که در حال حاضر به منظور برفعالیت نزدیک عکس از آن را یا نه ؟ لازم به ذکر است که بر اساس تحقیقات علمی که انجام شده است نشان می دهد که این قله و در یک دوره کوتاه از زمان فعال سازی ، از نقطه نظر زلزله آموزنده و جغرافیایی ندارد.

– در شهر تهران به دلیل شرایط تکتونیکی … زمین شناسی و جغرافیایی خاص ، به طور بالقوه در معرض مخاطرات طبیعی تنها چند آن را پیدا کنید. از یک طرف به تراکم جمعیت در حال رشد است و وجود بافت فرسوده و ناپایدار وضعیت در این شهر است. خطر بلایای طبیعی است که او رشد کرده است. این پدیده متفاوت است از ایجاد وحشت و ترس است. نابودی تمام زیرساخت های شهرستان (چیزی شبیه به آن 5-82. در ماه ژانویه بم رخ داده است و…. و البته سقوط, خانه پلاسکو, نماد, اگر تخریب سرمایه) و شما انتظار می رود. البته اگر این اتفاق افتاد نه در پایتخت قصد ندارم به اتفاق می افتد می تواند تبدیل به اساس قدرت دولتی و عمومی را برای حل آنها (به عنوان مثال در 22. در ژانویه سال 1388 پایتخت هائیتی زلزله با بزرگی 7.1 در نزدیکی شهر بزرگتر از پرت که شاهزاده او اتفاق رخ نداد. در تهران 979 یک ساختمان وجود دارد حدود 480 از اشیاء بالاتر در چند دهه گذشته ساخته شده بود. بنا به درخواست وزارت نشان داد 25 درصد از 979 ساختمان ها و در مناطق با پارچه عمدتا مانند منطقه 12 یعنی در همان منطقه ای است که مردم در حال رفتن به پلاسکو مرکز خرید که در آن او بود و شاید از نقطه نظر این رویکرد آن است که همچنین یک مشکل نیست. در همان زمان ممکن است مورد الهیه است که بسیار اتفاق می افتد که یکی از مشکلات اصلی در این زمینه این رویکرد در حالی که راه رفتن مردم در پلاسکو در مرکز خرید در مجاورت دو در خیابان اصلی و در جمهوری اسلامی و سعدی واقع شده بود. حدود یک سوم از ساختمان متعالی تر یا نزدیک گسل در منطقه شمال تهران در مطالعه انجام شده در سال گذشته معلوم شد در این منطقه به خصوص در جنوب-غرب و جنوب-شرق تهران, بزرگترین خطر است که ما می بینیم. این را باید در خاطر سپرد که در این منطقه به هیچ کدام از زلزله در طبس 1357 و غیره منجیل 1369 ، بم1382 و ورزقان 1391 ، به احتمال زیاد به تجربه منحصربهفردی من می خواهم آن را در روسیه دریافت کرده است و تنها باید مورد استفاده قرار گیرد برای این منظور بر اساس مطالعات علمی و مدل سازی و شبیه سازی و در مورد به رسمیت شناختن در بدترين حالت آمادگی شما می توانید با ما.

* استاد پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله

دکمه بازگشت به بالا