ورزش

پیشنهاد عجیب تراکتور برای ادامه لیگ برتر/پلی‌استیشن برای تعیین قهرمان!

پس از آنکه رئیس جمهور حسن روحانی در مورد فعالیت های ورزشی فعلی در پایان ماه مبارک رمضان صحبت کرد ، مرکز کنترل تاج گذاری رسما توافق خود را برای شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال اعلام کرد و اکنون مسئولان سازمان لیگ برنامه ریزی این مسابقات را آغاز می کنند.

اما در این شرایط ، تعدادی از باشگاه های لیگ برتر همچنان با ادامه رقابت مخالفت می کنند. اعتقاد بر این است که در شرایطی که کروناویروس هنوز در جامعه وجود دارد ، برگزاری مسابقات فوتبال می تواند به گسترش ویروس کمک کرده و باعث بروز فاجعه شود. باشگاه تراکتورسازی تبریز یکی از مخالفان جدی شما در راه اندازی مجدد لیگ برتر است. تراکتورسازی مدتهاست معتقد است که لیگ برتر باید بدون قهرمانی تعطیل شود و حالا که فدراسیون قصد دارد قهرمانی را شروع کند ، به موقعیت خود می چسبد.

امروز ، ماس ماس سهرابی ، مدیرعامل تراکتور ، در این باره مصاحبه مفصلی ارائه کرد و با شروع لیگ برتر مخالفت می کند. با این حال ، در پس زمینه مصاحبه ، مدیر تبریزی پیشنهاد جالبی ارائه داد. سهرابی گفت: “من می خواهم که مسئولان بازیکنان را مقابل باشگاه ها قرار دهند ، برای برگزاری مسابقات رایانه ای که در آن ها نماینده هر باشگاه خواهند بود ، در نظر بگیرم. به جای اینکه در هنگام متهم کردن باشگاه ها به سوء مدیریت ، ترس از مسابقات و غیره ، چندین مصاحبه انجام دهید.” “اجتماعی تا حدی به جامعه فوتبال باز می گردد.”

از این جملات مشخص می شود که پیشنهاد ویژه تراکتور این است که لیگ برتر را به صورت پلی استایرن ادامه دهد. گزارشی عجیب که بعید است در هر جای دنیا مورد استفاده قرار گیرد ، اما تراکتورسازان معتقدند که ماندگاری اجتماعی بازگشت به جامعه است ، رقابت فوتبال با حضور نمایندگان باشگاه در رقابت پلی استیشن ادامه خواهد یافت.

سهرابی در بخش دیگری از گفتگو از عدم حضور تماشاگران بوندس لیگا سوال کرد و او را بی روح خواند.

255 41

دکمه بازگشت به بالا