خبرهای کلی

۶۰۰ دانش آموز با نیاز ویژه در پویش هر روز یک سوره قرآن شرکت کردند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

در خلال مصاحبه با آنلاین ، خلیل رنجبر اظهار داشت: “به منظور تسهیل در امر آموزش قرآن و ایجاد خاطرات ماندگار در ذهن دانش آموزان دارای نیازهای ویژه ، تنها 30 قرآن کریم در این کتابخوانی در مدارس مجازی تدریس می شوند و دانش آموزان از فصول قرآن کریم یاد می کنند. ” آنها مورد تشویق قرار گرفتند.

وی افزود: نهادینه کردن فرهنگ تلاوت روزانه قرآن ، ایجاد روحیه قرآن و دانستن روش صحیح تلاوت کتاب مقدس در راستای رشد و پیشرفت دینی دانش آموزان بسیار مؤثر است.

رئیس آموزش و پرورش فوق العاده در کردستان ، همراهی و همکاری با والدین دانش آموزان دارای نیازهای ویژه در برنامه های آموزش و قرآن را ضروری دانست و ادامه داد: همکاری والدین دانش آموزان و معلمان اثربخشی ادامه تحصیل و خاطرات ماندگار را در ذهن دانش آموزان برطرف می کند. .

رنجبر اهداف ساماندهی برنامه معنوی را ترویج فرهنگ قرآنی و آگاهی از مفاهیم اخلاقی و تربیتی قرآن برای دانش آموزان با نیازهای ویژه دانست و یادآور شد: بیش از 600 دانش آموز با نیازهای ویژه در این گردهمایی معنوی و برنامه آموزشی ، فرهنگی و آموزشی شرکت می کنند. .

وی اظهار کرد: براساس منشور توسعه فرهنگ قرآن ، اهداف مشخصی در هر دوره با توجه به سن دانش آموزان در این برنامه های مجازی در نظر گرفته شده است.

رئیس آموزش و پرورش فوق العاده کردستان با بیان اینکه سند تحول بنیادی مبتنی بر آموزه های قرآن است ، اظهار داشت: فرهنگ سازی بر آموزش حاکم است و رویکرد به آموزش همواره در این راستا بوده است.

رنجبر با بیان اینکه دانش آموزان با مطالبه مثال از کتاب آسمانی در برنامه های زندگی خود در مسیر رشد و تعالی عمل می کنند ، افزود: امیدواریم با حفظ این برنامه ها بتوانیم دانش الهی خود را عمیق تر کنیم.

دکمه بازگشت به بالا