ورزش

4 قهرمان ملی ورزش ایران، سفیر ورزش دانش آموزی لرستان شدند

به گزارش خبرگزاری برنالرستان؛ در این مراسم وحید امیری ، تیم فوتبال ، روح الله دل انگیز ، سرمربی کشتی فرنگی ، پری بهاروند ، قهرمان اسنوکر ایران ، صبا رحمتی ، قهرمان تی شرت های قایق رانی در مسابقات آسیایی و جهانی و صیاد درگاه پور حضار حضور خواهند داشت. پرویز لرستان به دلیل همکاری خود در اجرای این جشنواره به رسمیت شناخته شده است.

ناهید پرویز پور ، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان ، فرید بهرامی ، استانی استان لرستان ، معاون وزیر تربیت بدنی استان و جمعی از قهرمانان ملی ایران.

نخعی علیرضا در نشستی به افتخار قهرمانان ممتاز کشور درگیر در پروژه خانه قهرمانان (ارسال فیلم از حرکات ورزشی دانش آموزان و مربیان) افزود: 942 فیلم از نقاط مختلف کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد تا قهرمان های مشهور کشورمان را تبلیغ کنند. بی اثر نبود.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش پر از توانایی است و افزود: عاشقان وحید امیری در لرستان دارای پتانسیل های زیادی هستند که می توان آنها را شناسایی و سپس شکوفا کرد.

نخعی تأکید کرد: البته موانع و محدودیت ها وجود دارد ، اما پول و منابع مالی همه مسائل نیستند و اگر بتوانیم این قابلیت ها را شناسایی کنیم ، می توانستیم بهتر کار کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: بعضی اوقات پیام های فضای مجازی و وحید امیری به دانش آموزان کمک کرده و انگیزه زیادی می دهد.

وی گفت: “همین عمل در خانه به دلیل تاج گذاری است ، این بدان معنی است که این تهدید فرصتی ایجاد کرده است و می توانیم قهرمانان خوبی را در بین دانش آموزان کشف کنیم.”

نخعی گفت: ما در آموزش لرستان چنین برنامه هایی را ادامه خواهیم داد و به بحث در مورد شناسایی استعداد توجه ویژه می کنیم.

دکمه بازگشت به بالا