ورزش

آیین نامه مسابقات فردا در جلسه هیات رئیسه تایید می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، محمدرضا داورزنی در گفت و گو با رادیو ایران درباره آخرین وضعیت در خصوص بازپرداخت بدهی ایگور کولاکوویچ اظهار داشت: “آخرین مکاتبات روز گذشته صورت گرفت و نماینده کولاکوویچ برای پرداخت بدهی معرفی شد.” شهرک به پایان رسیده است.

رئیس اتحادیه والیبال همچنین درباره انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: این هیئت فردا ، سه شنبه برگزار می شود و سمپوزیوم در این جلسه ارائه می شود. هنوز یک فرضیه قطعی مشخص نشده است که نامزدی نشان دهنده انتخاب مربی است که می تواند در المپیک توکیو در والیبال ایران کمک کند تا تیم ملی بتواند با آمادگی کامل وارد این رقابت ها شود. حتی فرضیه حضور ولاسکو.

وی ادامه داد: با توجه به اتفاقاتی که رخ داده و این واقعیت که ما به حالت عادی برنمی گردیم ، مشخص نیست که آیا ما مسابقه ای برگزار می کنیم و اگر شرایط پرواز تا پایان خرداد ماه عادی نباشد ، شرط ها لغو می شوند. ما در جلسه هیئت مدیره درباره این موضوع بحث خواهیم کرد.

داوری برای پاسخ به این سؤال که چرا آیین نامه سازمان لیگ بدون تأیید هیئت ارائه شد؟ وی گفت: آیین نامه مسابقات هر ساله توسط شورای لیگ و سپس مجمع عمومی بررسی می شود. در برخی مراحل تغییرات ایجاد شده و برخی از نواقص اصلاح شده است. در حقیقت ، برگزاری مسابقات به کمیته مسابقات و مسابقات تبدیل شده است که در فدراسیون جهانی نیز یکسان است و ما برابر هستیم.

رئیس اتحادیه والیبال تأکید کرد: از این پس تمامی مسابقات در همه مقوله ها تحت نظارت کمیته مسابقات و رویدادها بررسی می شود. فردا در جلسه هیئت مدیره آیین نامه اقدامات قانونی را ارائه می دهیم.

وی در پاسخ به این سؤال ، گفت: قوانین هنوز تصویب نشده است ، افزود: برای رعایت مقررات ، قوانینی را که باید فردا تصویب شود ارائه می دهیم.

رئیس اتحادیه والیبال در مورد عدم اجازه حضور برخی تیم ها به لیگ بدهی به دلیل بدهی گفت: برخی از تیم ها سال نتایج خوبی دارند و حساب های خود را حفظ می کنند اما برخی از تیم ها با وعده ها و وعده ها به مسابقات می آیند. همه ، از جمله استان (هتل ها ، رستوران ها و غیره) بدهی دارند. به نفع کشور و والیبال نیست که این تیم ها همچنان به رقابت بپردازند. تیمی در سوپر وجود دارد که می تواند شرایط لازم را کسب کند.

در مورد حضور تیم هراز در مسابقات لیگ برتر به جای کارا آمل ، داور اظهار داشت: تیمهایی که مایل به ترک لیگ برتر هستند ممکن است امتیازات خود را به موسسه واقعی و حقوقی منتقل کنند. کالای تصمیم به استعفا داد و اعلام کرد که 1400 بازگشت. جلساتی برگزار کردیم. سرانجام ، از آنجا که مازندران یکی از قطب های والیبال کشور است و همچنان بازیکنان ملی دارد ، همچنان مازندران نباید سهام خود را از دست بدهد و برای بهره‌برداری از ظرفیت استان باید هراز جایگزین می شد.

وی گفت: باشگاه ها اگر نتوانند امتیاز خود را در روز اعلام شده بفروشند تصمیم می گیرند که جایگزین آنها شود.

داور تأکید کرد: البته اگر تیمی بدهی داشته باشد ، تیم جایگزین باید کلیه بدهی ها را بپردازد و تا زمان تسویه حساب نمره دریافت نمی شود. کاله یکی از بهترین تیم ها بود و بدهی معوق با تعطیلی مسابقه ایجاد شده و تسویه حساب قبلاً مشکلی ندارد.

دکمه بازگشت به بالا