سلامت و دانش

دختر ۷ ساله بوشهری قربانی جدی نگرفتن کرونا شد

رویداد برتر / بوشهر دبیر کانون ضد تاج در استان بوشهر گفت: با کشته شدن یک دختر تاج گذاری 7 ساله ، تعداد قربانیان کورو ویروس در استان بوشهر روز پنجشنبه 26 تیرماه به 61 نفر رسید.

سعید کشمیری از مرگ کودکی با سابقه آسم ابراز تأسف کرد و گفت: “اجازه ندهید کودکان اجازه ندهند که با Corona قربانی رفتارهای عادی ما شوند.”

وی با بیان اینکه 12 مورد مثبت جدید شب گذشته در بیمارستانهای استان بستری شده است ، افزود: هم اکنون 102 بیمار تاج گذاری در بیمارستانهای بوشهر بستری هستند.

این مقام مسئول اظهار داشت: در کل 31 بیمار در بخش مراقبت های ویژه شرکت می کنند که 17 نفر از آنها با استفاده از دستگاه تنفس می کنند و از نظر کلی وضعیت مطلوبی ندارند.

در بوشهر تعداد افراد دارای تاج از 5000 نفر فراتر رفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: در حال حاضر تعداد مبتلایان به ویروس Qovid 19 در استان بوشهر از 5000 نفر فراتر رفته است.

کشمیری گفت: “براساس بررسی روند عفونت و بستری شدن در موارد جدید ، احتمال مرگ در استان بوشهر بسیار زیاد است.”

بازگشایی مراکز بسته و ارائه خدمات به مردم

وی با اشاره به بازگشایی مراکز جامع خدمات بهداشتی ، که در حین اپیدمی کرونا کاملاً بسته شده بودند ، اظهار داشت: در هفته های اخیر ، شاهد بسته شدن تعدادی از مراکز خدمات جامع بهداشتی ، مراکز درمانی و مراکز درمانی هستیم زیرا کارکنان آنها در کورونا فعالیت می کنند. آنها به روال معمول خدمت به مردم در این مراکز بازگشتند.

سعید کشمیری افزود: مراکز خبر و چغادک در بوشهر ، مراکز مال خلیفه و محمد صالحی در گناوه از جمله این مراکز بودند.

دبیر مرکز تاج گذاری در استان بوشهر گفت: مراکز نخل و تقی و آکند از توابع شهر آشویه و چهار دهستان شهرک گناوه هفته آینده بازگشایی می شود و خدمات به افراد ساکن در این مراکز بطور کلی ادامه خواهد یافت.

پیام تمام شد

دکمه بازگشت به بالا